Unicom, vriend gaat mee op buitenrit

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Unicom, vriend gaat mee op buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-02 07:54

Ja een unicom. Mijn vriend heeft eindelijk toegezegd om eens mee te gaan op een buitenrit. Hij kan stappen en redt zich in draf. Galop kan hij absoluut niet. Maar we hebben een braaf oud paardje van 23 jaar op stal en die moet gedaan worden. We stelden het hem voor en hij heeft ja gezegd. Hij heeft ook al eens op mijn paard een staprit door het bos gemaakt en dat ging goed. Braaf maar niet makkelijk paard. Morgen een verslag.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 12:10

Lachen Haha!
Dus binnenkort een rit met z'n 3en Tong uitsteken

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 13:38

Binnenkort moet ik ook maar eens wat regelen, mijn vriend wil van de zomer weer meerijden, en ik weet hoe overmoedig ik na 6 jaar er weer opstapte, en mijn vriend is nog overmoediger en heeft 8 jaar niet gereden, dat gaat dus in valpartijen resulteren }>

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-02 08:48

Mijn vriend kan meehobbelen en dat heeft hij dus ook gedaan.
Wimpel, paard, had er zin in. Wimpel heeft 1 nadeel, een mond van beton. Voor een beginner is dat wel handig. Paard en ruiter hebben de rit zonder rare dingen heel goed doorstaan. Mijn vriend hobbelde een beetje mee. Hij vond zelfs in draf een beetje ritme in het lichtrijden. We hebben alleen gestapt en gedraafd. Het was heel leuk, mede doordat Wimpel super braaf is. Ik geloof dat hij vandaag weer mee wilde. Afwachten maar of hij nu ook besmet is geraakt.
Ja Margreet, dat draait inderdaad op buitenritten met zijn 3-en uit. Gelukkig mag Ria Wimpel wel vaker pakken dus dat is een mooie optie voor ons. Wie weet rijdt Hielke nog een eker met Gaija weg. Alles kan. Nouja, niet met Gaija zoals ik haar gisteren uit de wei haalde, gekkenhuis, onopgevoed, neurotisch paard. Nog erger dan Relona, dat hoor je mij niet vlug zeggen