Gestopt met rijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Gestopt met rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-02 17:21

Na heel lang nadenken denk ik erover om te stoppen met rijden Scheve mond . Dit omdat ik het niet zo leuk vindt meer op de manege waar ik rijd en ik als het warmer weer wordt na het rijden een soort van 'aanvallen' krijg. Ik ga echt extreem zweten, wordt duizelig, bibberen enz. Ik mag niet naar een andere manege van mijn vader omdat ten eerste het toch niet helpt tegen die aanvallen en ten tweede hij denkt dat het geen verschil uitmaakt in manege's Verward Maar ik zal niet helemaal meer zonder de paardjes zitten want ik mag nog vaak mee met Joyce (Dribbel) om te wandelen en ik hoop dat ik dan toch echt over een paar jaartjes natuurlijk een eigen shetlander te kunnen kopen!!! Dat is mijn wens Lovers
Zo dat was het... ik moest mijn verhaal even kwijt.....

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 17:34

jammer dat je stopt!! Ik ken je manege wel, weet alleen niet hoe de lessen daar zijn, er staat daar namelijk een pony die ik ken.

Maar je vader heeft ongelijk, er is wel degelijk een verschil tussen manege's!!

gr linda

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 18:37

Hoi RealMaantje,

Wat jammer dat je stopt met rijden. Je zegt dat je die 'aanvallen' alleen in de zomer krijgt als het wat warmer is. Weet je ook waardoor het komt?
Ik had ook iets soortgelijks, dat ik na het rijden echt helemaal draaierig en misselijk van mn paard kwam. Sinds die tijd drink ik voor het rijden een groot glas water en alles is over. Bij mij kwam het door een vocht tekort.
Misschien is het een idee om dat ook te proberen?

horse4ever

Berichten: 36
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 19:14

heel jammer Huilen dat je stopt manon!! je komt toch wel nog is langs he want het viel me al erg op dat ik je niet met danielle zag! Verdrietig nou tot ziens dan

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 20:11

Inderdaad sneu dat je stopt met rijden, maar als je inderdaad van die aanvallen krijgt, is het misschien maar beter om in ieder geval zomers niet te rijden. Is ook niet fijn lijkt me. Ik hoop voor je dat je over een paar jaar een eigen shetje kunt aanschaffen.