morgen gaat boris weg..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

morgen gaat boris weg..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-02 18:41

ik wist het vantevoren.. maar ik heb het er toch moeilijk mee.. morgen om half 11 gaat hij op de trailer en ik ga erbij zijn.. de eigenaresse wil er zelf niet bijzijn maar ik dus echt wel! ik wil heel graag zien bij wie boris terecht komt namelijk. Ik heb vandaag een rondje door de polder gereden en soms tussendoor wat gehuild.. denkend van: "dit is mijn laatste draf op hem" "dit is het laatste stuk in stap" "dit is de laatste keer dat ik hier loop" en ga zo nog maar even door.. het is moeilijker dan ik had gedacht! ik ga hem echt verschrikkelijk missen en ik heb echt super veel geluk dat ik isatie mag gaan rijden.. maar boris blijft altijd een plaats in mijn hart houden.. me Lovers boris..

ik moet nu weer bijna janken, dat word nog wat morgen... Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 19:22

Heel errug veel sterkte morge meis! Ik weet precies wat je nu doormaakt, als je erover wilt praten, je mag me altijd pb-en of mailen!!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-02 19:56

ja ik hoop dus dat het morgen heel hard regent (is ook zo) dan valt het niet zo op dak aan t janke ben..

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 20:13

Heel veel sterkte..
Blijft ie in de buurt?

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-02 20:22

nee.. nu staat ie in de ooy bij NIJMEGEN en hij gaat naar de veluwe Verdrietig