Leuk, nieuwe outfit voor Once

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Leuk, nieuwe outfit voor Once

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-02 16:16

Ik kom net terug van de ruitersportzaak. We hadden in de planning om alleen een gelpad te kopen. Dat hebben we dus gedaan, maar eigelijk had ik ook nog een wat dunner dekje nodig. Ja, dus die ook maar meegenomen. Hij is knalrood. Erg leuk! Maarja, dan heb je een knalrood dekje en alleen maar zwarte peesbeschermers. Mmm, dan ook nog maar 2 knalrode bandages erbij voor de lol. *LOL* Cool Lovers
Mmm, dat knalrood staat vast mooi bij d'r knalroze halster... }> Haha!

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 17:09

hahhaha wat een supermooie combinatie (not!!!) tenminste niet met dat halster! Haha!
Denk dat knalrood echt gaaf staat bij Once!! Cool

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 17:44

Knalrood zal Once vast goed staan ja!
Bij Cerise, die een rode glans over haar bruine vacht heeft, staat het dus niet zo.
Voor haar heb ik een nieuwe shabrak gekocht: zwart, met witte bies en grijze rand. Staat best leuk met haar zwarte manen/staart, benen en mondje etc.!
Ik heb ook zwarte bandages en zwarte peesbeschermers, hoewel die peesbeschermers na al die bosritten niet meer zo zwart zijn hahaha.
Eerder 'BG', oftewel 'Beige-Goor'. }>
Heb jij dat ook?
Of is Onceje wat netter? Knipoog

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-02 17:47

Haha, Once is wat te netjes... }> "Nee, ik wil geen natte voeten!!!!" Dus springt ze maar met een mega hoge sprong over of langs de plas. *LOL* Ik zit dan dus ongeveer op d'r hals, maarja, dan krijgt mevrouw een takje tegen haar achterbenen aan, en dan krijg je nog een bok na! *LOL* Ja, als paard zijnde moet je er toch wat voor over hebben om GEEN natte voetjes te krijgen! Knipoog

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 21:54

Joleen schreef:
Haha, Once is wat te netjes... }> "Nee, ik wil geen natte voeten!!!!" Dus springt ze maar met een mega hoge sprong over of langs de plas. *LOL*


Dat is een familiekwaal Joleen!!! hahaha. Gabber is net zo!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 00:20

Af en toe zijn het ook net echt van die dametjes, je lacht je dood! *LOL* Maarre...laat dat rood maar weg bij je halster gnagna, geen porem!

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 09:00

Leuke kleur rood!alleen rozo bij rood? Verward maar als jij het leuk vind!foto foto foto!!!!