Yes, ik heb er weer 1 :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Babsiej

Berichten: 6237
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Yes, ik heb er weer 1 :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 13:14

Hoi,

Maak ik weer mee, had een deken te koop van bucas, en wilde graag een bokker hebben, dus apart gehouden en ze zou eind van de maand geld overmaken.. Komt ze nu dat ze een andere deken gaat kopen, houd ik hem vast... Scheve mond Hebben jullie er ook vaak last van?

Groetjes Barbara

luuntje

Berichten: 13972
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:18

Zelf heb ik er nog nooit last van gehad, dat ik iets wil verkopen en dat ze het afzeggen. Maar ik vind het knap banketstaaf voor je. Hoop dat je je deken snel aan iemand anders kan verkopen.

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:27

Ik heb het met 2 zweetdekens gehad. 2 weken lang er achteraan gezeten, gewoon geen reactie.
Gelukkig wil iemand anders ze wel graag en met haar heb ik al eens eerder naar tevredenheid zaken gedaan.
Als ik zelf twijfel over een aankoop zeg ik dat eerlijk en zeg er ook bij dat ze het niet speciaal voor mij hoeven vast te houden.

fresco

Berichten: 4163
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:30

Ja, heb laasts geboden op een bitje, degene weet wel wie.
Reageerd ze niet! Ik wil 'm graag kopen, maar als ze niet reageerd gaat het niet, jammer hoor!

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:40

wat dacht je van een pony kopen op afbetaling , er achter komen dat die niet kan blijven staan en dan geen wei kunnen vinden
ja wel eenje maar die is te ver weg (4 km) en nog eentje maar als die daar staat is het te duur en als ik daar ga staan moet ik er zelf iedere dag heen Boos!

tja dat heb je met een dier , die moet je elke dag verzorgen , gek he