het eerst op mn waarschijnlijk toekomstige pony gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

het eerst op mn waarschijnlijk toekomstige pony gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 19:29

het is een 3 jarige welsh merrie, vosje zoals je kunt zien:D
ze heet Jade, maar dat ga ik veranderen want dat vind ik niet zon mooie naam.
ze staat nu bij een handelaar en ik heb haar 2 keer eerder gezine, maar nu ging ik rijden. ze is wel al met 2 jaar ingereden maar wle maar 2x per week door een klein meisje.
ze reed heel fijn, ik ging rijden op een veldje met omheining(kwam van wel van pas!) ze rijd kei fijn hele fijne gangen, luistert goed naar de hulpen, lekker nagefelijk en goed voorwaarts. ze gaat fijn aan de teugel, helaas heb ik er geen fotos van! stappen en draven ging goed, maar recht lopen ging nog wel moeilijk voor haar , hihi, maar is pas 8/9 maanden onder het zadel.
ze was wel best schrikachtig, maar het was naast een drukke weg, wel bosjes ertussen en omheining, en aan de andere kant naast de drukke weg zaten ze te crossen op een shet, jade ging ernaar hinniken kei lief!
maar toen ik ging galoperen.... superhard ertussen uit, enneh...mn beugel waren te kort en ongelijk en het zadel zat niet diep daar lag ik hahah maar gelukkig rende ze niet weg en bleef bij me Lovers , ik meteen weer erop en ging weer galoperen maar nu 2x zo hard ik probeerde heel diep te zitten maar het lukte niet en daar lag ik weer, recht in een plek zonder gras, beetje modderachtig dus. en toen draafde jade supermooi met de oortjes naar voor over de weg naar huis(op het kamp) toen we daar kwamen(was heel dichtbij het veldje 100 meter verderop ofzo) stond ze daar in de stal van: zadel mij af! haha was wel grappig en ik heb me niet pijnt gedaan(ben al supervaak gevallen en nooit pijn gehad, 1x een beetje Verward Haha! ) toen afgezadeld en nog even op de foto.
ze is nu 1.39 en heel slank.

kijk bij ITP voor fotos van haar!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 19:38

Hardstikke tof!
Welshjes zijn echt leuk!

Ik vind Jade wel een leuke naam hoor, meestal is het moeilijk om een leuke andere naam te vinden, er zijn zat leuke namen maar vaak past de naam die de pony al had veel beter bij hem/haar!

Maar... al op 2 jarige leeftijd al ingereden?? Scheve mond
Hoe oud is ze nu eigenlijk??

Ik heb net bij ITP gekeken voor de foto's, leuk koppie heeft ze, en een lief kolletje!

Ik hoop voor je dat dit dé pony is! Alvast veel plezier met haar Haha!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 19:55

eindelijk een leuke reactie....

nou ze is nog niet zolang 3 jaar, maar als ik haar koop ga ik het eerste half jaar niet rijden, of maar heel weining en veel longeren enzo

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 21:55

He leuk Boogie Girl dat je keus is gevallen op een welsh. Goeie gedachte overigens dat je het nog even rustig met haar aan doet. Veel plezier er mee.
Laatst bijgewerkt door greetje op 21-03-02 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 22:02

dankjewel! ik zou zeker rustig aan doen, en ook door de bossen wandelen zonder erop dus. en longeren. dus zeg maar trainen zonder erop te rijden

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 22:15

o wat een schatje is het toch! zegge.. wanneer laat je hem keuren

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 22:17

zo snel mogelijk, ff allemaal regelen enzo.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 23:00

goede keus welshes zijn tof zeg Haha! maar dat wist je al, ik zou ook zon paardje hebben gekozen Haha! nog veel plezier je gaat hm tog wel koiopen nadat die***mensen je hebben afgekraakt en luitermaar naar mij want ik heb altijd gelijk Haha! het is een gave pony en je past er heel goed op kopen hee?? moet tie trouwens nog gekeurt worden?

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 20:45

hoi, hij moet nog gekeurd worden ja:D