woensdag de 13 e werd vrijdag de 13 e!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

woensdag de 13 e werd vrijdag de 13 e!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-02 18:05

hey.. je zult wel denken rare titel,maar het is zo.
het begon gisteren goed...in de 1e menles...vrouw met paard.paard heeft nieuw tuig,gepast,leek goed te zitten,gaan ze mennen valt halverwege het hoofdstel af!paard aan de kletter,vrouw met kar omgevallen,been in het gips,gebroken been! de les erna ging goed,totdat ze gaan aftuigen en een van de paarden opzij springt,bovenop een meisje..meisje been gekneusd! 3e menles verloopt goed! gaan ze daarna een paardje in het tuig zetten..ging super...karretje erachter,met een hoop begeleiding hoor!schrikt ie van iets buiten,gaat ie me toch aan de kletter!!! Frusty karretje valt om ,een vriendin van mij zat op de kar.die is er van af gesprongen.. uiteindelijk hebben ze het beestje te pakken kunnen krijgen.. snel tuig er af!en de kar! hij heeft net aan zijn stal kunnen halen,toen zakte hij door zijn benen .... dierenarts erbij...niks gebroken verder,hij heeft links achter super verdraaid,dat was dus ook uit de kom! en rechts achter is ook errug gevoelig!hij heeft pijnstillers gehad en vandaag ging het al stukken beter...kon er al weer aardig mee lopen.. maar hij heeft overal spierpijn,en knopen in zijn spieren, maar omdat we in het begin van het jaar al zoiets hadden maar wat slechter afgelopen was(dood paard!) waren we bang dat dit ook zo zou eindigen!maar gelukkig was het niet zo!me vriendin (die op de bok zat!) heeft dr knie verdraaid en last van dr rug een beetje! dus vandaar woensdag werd dus vrijdag!!! dit jaar word voor ons echt het ongelukken jaar op stal!! Scheve mond Verdrietig
Laatst bijgewerkt door obelix op 14-03-02 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 18:06

Hmmm, dat klinkt idd niet erg lekker. Ben blij dat wij dit nog niet meegemaakt hebben, je schrikt je toch helemaal kapot!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-02 20:58

hey ja inderdaad schrik je je eigen een hoedje.. ook omdat we al wat meegemaakt hebben dit jaar op stal! Verdrietig