Jippie...weitje voor Imatador!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-01 22:44

Jippie, jippie! Bij onze manege is wel een pensionwei, maar geen hengstenwei. De eigenaar is ook niet van plan een bepaald stuk af te zetten, zodat de 2 hengsten er om beurten in kunnen. Maar ik wil Mat toch wel in de wei zetten eigenlijk, als het straks nog wat beter weer is. Bovendien is er toch een kans dat hij een periode op rust moet (ivm het vocht in de knieen) en dan vinden we het helemaal zielig om hem zoveel op stal te laten. Bij ons heb je ook stadsweides: de mogelijkheid om een stal op een stuk grond te zetten, aan de rand van een woonwijk. Die mensen hebben dan wei erbij en een buitenbak. Een kennis van ons staat daar dus en wil wel een stukje afzetten voor Imatador. We houden ook de stalling aan natuurlijk, dus dat wordt dubbel betalen, maar ja...je gunt je paardje toch zijn weidegang. Hij weet niet wat hem overkomt straks, want hij heeft in zijn leven maar heeeeeel zelden in de wei gestaan. Als ie op rust moet gaat ie daar ook op stal 'snachts en gaat ie maar af en toe dan halen en brengen we hem met de trailer, maar het is maar 10 min bij de manege vandaan!!! Mazzel dus!

Groetjes Suzanne

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 22:51

Wat fijn dat je een weitje hebt gevonden...ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent, wij hebben zelf een weiland en waren ook op zoek voor een weiland erbij en die hebben we sinds kort ook gevonden....en dat is zo'n heerlijk idee.

Groetjes van Jacqueline