springwedstrijd verslag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

springwedstrijd verslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-02 18:08

gisteren had boogie*girl (laura) springwedstrijd en ze moest op topaz (lees; niet vooruit te branden dankzij die kleine kindjes die er altijd op rijden) Afbeelding

en in de achterbak rijden ze dan in en toen mocht ik ook even naast
een arabje stappen (mocht er ook op, maar ik had van die plateau zolen aan,dat gaat niet echt ideaal he Haha! )
en laura was nog met topaz gevallen, topaz struikelde over zijn benen en toen viel ie voorover en laura 'gleed' er een soort vanaf.. wel effe schrikken als je dat ziet Scheve mond (was in de achterbak) hoe het springen ging, ja dat was best jammer want topaz is langzaam en dan had ze nog een hindernis vergeten (voorbijgereden) (wie doet dat nu ook Schijnheilig ) en een weigering, heel jammer eigenlijk, topaz was een beetje anders vandaag..

toen die category afgelopen was, kwamen de paarden en van die mag je altijd er ff op dus als iemand vroeg wie wil erop? rende er allemaal kinderen de bak in Haha! in het begin dus allemaal paarden met meisjes van 9/10 jaar erop en toen laterna zat danny op carme (met streepje op de e. en dat is een grote vos van 1.74 HALLO Schijnheilig Tong uitsteken ) en toen mocht ik er ook op, maar kwam net peter (de eigenaar) eraan.. maar toen ging na de 2e manch (geloof ik) er iemand op en die riep dat ik erop mocht.

ik had nog nooit op een paard gezeten, het hoogste waar ik op heb gereden is 1.55 en dit was dus een paard van 1.74
ik kwam er niet op met mijn plateau zolen en spijkerbroek Knipoog dus moest danny mij helpen Clown anders was ik er echt niet opgekomen..

ff gestapt, lekker groot joh daar wil ik nog wel een keer op, zo'n groot paard. Cool echt stoer maar hijs wel sloom want hij wordt altijd met sporen gereden en nou dat verschil merk je wel.

en toen nadat die wedstrijd ook was afgelopen zijnn we nog even gebleven en om half 12 Schijnheilig savonds was ik thuis Lips are sealed Lachen

oja en het hoogtepunt was: dat een man ging springen toen ze nog aan het oefenen waren en die had nog nooit gesprongen en heeel vroeg had ie wel paardgereden, die heeft samen met zijn vrouw 2 paarden daar op stal. die had rijlaarzen aan van de manege eigenaar en de cap van een jongen en ging ie met zijn weidebroek te paard, echt leuk om te zien, eerst moest ie de verlichte zit een beetje onder de knie krijgen (eerst was het staan in de beugels en weer terug ploffen) en na 2 x in de achterbak springen zei hij; ja kom maar op enzo

en 'van ik spring wel 7 parcoursen' terwijl hij dat nooit had gedaan en toen ging ie de bak in, die knie'en staken zo uit maar het ging heel goed maar 1 x balk eraf of gestoten dat weet ik niet meer

de hele manege had schik; die deed dat gewoon ff Cool he boogie*girl & danny? Haha! [/b]
Laatst bijgewerkt door Yentl op 24-02-02 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:14

hihi ja ik ebn zon sukkel he (samen met die andere 2!!!!) gewoon voorbij die hindernis gereden maar maar maar....wie doet dat nu.
*simpel* hihi. maarja lekker gediskwalifiseerd vind het eigenlijk wel lollig.
snielige topaz dat sukkeltje viel gewoon over zn eigen benen! topaz is zo niet langzaam, allen met sprinegn en galoperen kan je hem echt niet heel snel laten gaan. maar hij si wel een schatje.
echt heel anders gister, bijeen ...ff tellen.....6 keer geweigert(incl. inspringen en losrijden) af en toe luisterde hij neit ach ja... ik en topie hadden er allebei geen zin in.

doegies!!