Ik zou gewoon dan een huurpaard nemen, maar manon zei: "van mij mag je maddox meenemen". Ze zou me brengen maar ze had 1 keer met me meegereden toen ik de trailer reed en dat vond ze best, dus mocht ik helemaal zelf rijden. (veluwe)
De cursus was ERG leuk !!!!!!! Ik heb er erg veel van geleerd, gewoon simpele eigenlijk heel logische zaken, maar veel meer vanuit het paard bekeken. Waarom zus of zo, vaak doe je dingen al jaren, maar weet je eigenlijk nooit waarom. Ik was erg tevreden, en eigenlijk zou iedereen (zeker beginnende ruiters etc) dat 'ns moeten doen

Ik heb het gedaan bij www.paardenbegrijpen.nl, met erg leuke 'instructie' .
Kortom; erg geslaagde dagen geweest !!!!
Maar...........wat ik me dus meerdere malen realiseerde is hoe bijzonder het eigenlijk allemaal is. Manon en ik kennen elkaar pas zo'n 4 maanden, ik mag met d'r paard van alles doen, ik mag erop rijden, ik mag naar les, ik mag hem zelf met de trailer meenemen.............helemaal naar de veluwe........!!!!!!!!!! 3 dagen haar paardje geleend voor die cursus. Toch apart !!!!! En ik heb Maddox verzorgt alsof het m'n eigen kindje was uiteraard, en heel voorzichtig gereden, want tja........toch ook best wel eng om Manon d'r vertrouwen in mij te beschamen........

Maar het is allemaal super gegaan en Maddox en ik hebben drie hele leuke dagen gehad

Manon........je ben echt geweldig en ik kan je niet genoeg bedanken.........echt toppie