een paar dingen door elkaar

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Khartoum

Berichten: 1598
Geregistreerd: 30-04-04
Woonplaats: Voorschoten

een paar dingen door elkaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 19:25

Donderdag is mijn dag dat ik naar mijn verzorgpaard Khartoum mag maar de dag begon al leuker (nee niet omdat ik vakantie heb Tong uitsteken ).

De vorige eigenaren van schimmeltje (vorige verzorgpony die 3 a 4 weken geleden verkocht is) gaan zaterdag naar schimmeltje toe en ik mag mee Haha! *LOL* Haha! *LOL*!!!!!!!! Heb ik echt super veel zin in, we moeten er wel veel voor rijden want ze is nu in Zeeland maar we hebben het er wel voor over om haar weer eens op te zoeken Lovers En natuurlijk gaat de camera mee dus wie weet komen er gauw foto's hier op bokt.nl dat hoop ik wel eigenlijk haha! Cheese! Dat is dus mijn zaterdag en als we dan terug zijn uit zeeland moet ik nog fftjes naar Khartoum maar dat is ook wel leuk. Clown

Vandaag ging ik dus ook naar Khartoum ik ging gewoon uit mesten en hem uit het land halen enzo. Daarna lekker gepoetst en toen heerlijk gereden in de bak!!

Er was ook nog een beetje minder leuk nieuws op de boerderij... Het meisje van daar (ik denk dat ze 7 jaar is) had een grotere pony dan haar shetlander gekregen, Melody. Het was echt een super gave pony, een schimmel. Ze had hem nog niet zo lang en ik hoorde vandaag dat ze een paar dagen geleden sochtends dood in de stal was gevonden.... Ze had een hartstilstand gehad...

Dit was weer mijn paarden dag met leuke en minder leuke dingen!!

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 19:37

leuk dat je op bezoek kan gaan bij je oude verzorgpony!!
maar wel zielig voor dat meidje!! lijkt me echt verschrikkelijk als zoiets gebeurt!!
wens haar maar veel sterkte!!

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 19:43

hoe een goede dag begint.. met een slecht einde.. w

Dreamer_S
Berichten: 3603
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 20:32

heeej sassie!! echt wel goed dat je naa schimmeltje kan!!!! khartoum is wel een schatje.. erl banketstaaf voor dat meissie idd :S..en voor dat paard zelf ook ntuurlijk:S..xx

Khartoum

Berichten: 1598
Geregistreerd: 30-04-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 13:34

heej silvaan haha jij ook hier hahahha