Jolige passage en piaffe

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Jolige passage en piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-02 10:51

Gisteren was ik voor de 1e keer bij mijn nieuwe buurvrouw in de bak aan het rijden. Zij kwam na een kwartiertje met haar man en twee paarden bij me rijden in de bak. En ineens kreeg Imker een jolige bui: Passage was het resultaat. Wel met zijn hoofd in de lucht, maar het gevoel was wel errug super! Haha! Ik probeerde even een ophoudinkje, kreeg ik als kadootje ook nog piaffe!!! Raar paard heb ik hoor...
Zegt mijn buurvrouw, die rijdt in het Z: Goh, da's wel iets voor mij!
Ik helemaal gevleid, mijn superknollie kan ook passage. Verder vond hij het allemaal wel erg spannend, want hij bokte ook nog eens een keer flink, om te zeggen, kijk, ik ben ook een heeel stoer paard hoor.
De lieverd... Lovers

Lielle

Berichten: 66258
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 12:49

Lekker he, die frisse paarden! Hoe was het gegaan in Schijndel? Ik was gaan springen in Uden, Pablo ging super maar ik reed zelf een verkeerd parcours Frusty Frusty Frusty

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-02 13:27

Schijndel kunnen we maar beter vergeten, ik had 141 punten, een drastisch dieptepunt in mijn o zo korte wedstrijdcarriere. Hij ging dus zwaar kl.....
Maar gister was het weer primapicobello, vreemd beessie heb ik, he?? Verward

Lielle

Berichten: 66258
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 16:11

Dat is jammer, maar 141 is helemaal nog niet zo slecht. Mijn diepterecord staat op 125 en in de oude proven 91, wat neerkomt op nu 118. Was hij kijkerig of zo? Ireen (met Niels) had problemen met de prijzentafel.
Succes verder. Wanneer heb je weer wedstrijd? Ik ga dit weekend naar Indoor Vught, 3 dagen springen en volgende week dressuur.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-02 16:21

Nee, maar in het losrijterrein bokte hij de hele tijd en tijdens de proef was hij niet vooruit te krijgen. Verder netjes aan de teugel, maar bij elk punt in de proef stond: meer impuls
Ik werd er gek van!!! Schijnheilig