Vorige week werd mij verteld dat er iemand komt die nogal eens mijn antiklit gebruikt.

Kijk als je dat nou doet als ik er ben oke maar dit vind ik achterbaks. Ze komt met paard en al zomaar bij iemand het erf op lopen en gaat dan ook nog eens je spullen gebruiken. Dit vind ik echt brutaal..
Mijn spullen staan op een richel die je niet ziet alleen als je het weet. En omdat ik alleen daar sta bij iemand anders verwacht ik niet dat zo een brutaal kind mijn spullen komt gebruiken.
Omdat dit meisje wel meer rare dingen doet zoals rijden op die shetlander van 1,2 jaar wilde ik een keer wraak nemen.
Ik heb lang zitten denken wat te doen..
Haar aanspreken heeft geen zin ze heeft een bord voor haar kop en ik zie haar zelden. En ze zal het toch ontkennen.
Een briefje met een leuke tekst ophang... dat doet haar niets..
Nu heb ik in mijn antiklit die op was wat Diervriendelijke soort blauwe kleurstof gedaan vermengt met water. Deze kun je er wel uitwassen.
Dus als ze nu komt heb ik bewijs dat ze mn spullen gebruikt en staat ze ff mooi te kijken. Ik hoop dat ze de schrik van haar leven krijgt

En dat het het uit haar stomme hoofd laat nog 1 keer bij mijn spullen in de buurt te komen