Bijna Ellie gewurgt *ggrrrr*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:10

ze vondt het juist hygienisch als we wel douchten..met zo`n vieze handdoek in je tas..jech! Ben blij dat geslaagd ben..ajuu parapluu!

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:10

herken ik zo wel. loopt ze anders ook zo

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 22:18

zitake schreef:
herken ik zo wel. loopt ze anders ook zo


Ligt er aan wie je erop zet, bij sommige heeft ze zoiets van ach nee laat maar, en bij andere is het ok.
Volgens de instructrice heeft ze er een hele erge rem opzitten die er in het begin uitgereden moet worden.
We zijn ook meer bezig met een langere teugel en gewoon voorwaarts, maakt niet uit waarheen en hoe als ze maar lekker doorloopt, en als die rem er dan af is gaat het prima, dan loopt ze lekker.

Maar als je er wat in herkent zou je me dan willen PBen wat?

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 22:39

Naar aanleiding van een vriendin zou ik de andere mensen die naar aanleiding van dit topic een PB hebben gehad van Vippie willen vragen contact met mij op te nemen voordat ze overhaaste conclusies trekken.

Mijn oren klapperen naar aanleiding van wat ik gehoort heb en snap ook niet hoe mensen zo achterbaks kunnen zijn terwijl ze je nog nooit hebben zien rijden.

Moet er ook niet aan denken dat mensen zulke verhalen kunnen verzinnen *en waarom?????*....hoop maar dat het een ernstig geval van fantasie is....

En Viv, je kan mensen kwetsen met wat je doet, zegt en verzend...onthoud dat eens een keer...scheelt jou ook een heleboel ruzies.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:42

Ook ik weet uit de verhalen dat el toch echt niet 1 van de makkelijkste is en nee niet alleen de verhalen van syl.Weet dat ze aardig kan klieren en doet waar ze zelf zin in heeft.Ze hebben haar altijd genoeg ruimte gegeven qua inrijden en het mag zo nu en dan toch wel eens duidelijk gemaakt worden voor die knol.Manden lang is veel gepikt maar eens is het over.Denk maar eens aan een wedstrijd die niet goed gaat dan wordt je ook boos op je paard en natuurlijk op je zelf.Loopt je paard daar ook minder geef je ook een tikkie dat ze iets meer vooruit komt das wat syl doet en kan me best voor stellen dat als je paard er naar slaat ze nog een tik geeft.
Doe ik ook als am naar de zweep slaat.
Dit is niet om iemand aan te vallen maar meer om duidelijk te maken wat er aan de hand is en waarom de zweep gebruikt word.En zoals al vaker gezegt komen sommige woorden veel harder aan op je scherm als dat ze gezegt zouden woorden.
Syl je bent echt niet verkeerd bezig en kan best voorstellen dat je het eens zat ben na maanden haar zin en rust gegeven te hebben.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 00:14

Sily schreef:
Naar aanleiding van een vriendin zou ik de andere mensen die naar aanleiding van dit topic een PB hebben gehad van Vippie willen vragen contact met mij op te nemen voordat ze overhaaste conclusies trekken.
En Viv, je kan mensen kwetsen met wat je doet, zegt en verzend...onthoud dat eens een keer...scheelt jou ook een heleboel ruzies.


Ineke was de enige nav een quote, de hele pb discussie is uit zijn verband gerukt helaas.
En ach ruzies.. tis maar wat je eronder verstaat, ik heb met jou nog met Ineke of wie dan ook ruzie hoor.
Ik had met haar een discussie over verschillende vormen van inrijden nav dit topic. Misschien niet de juiste woorden gebruikt waardoor alles uit zn verband is gerukt.
Nogmaals sorry (ook al via PB gemeld) Vriendjes zijn?

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-04 00:24

Het enige wat mij dwars zit Vippie, is dat jij begint over verschillende manieren van inrijden, terwijl jij niet eens weet *en wilt aannemen* hoe het gegaan is.

Jij begint een nogal zwart makerig PB verhaal waarin en heleboel verzonnen dingen staan met Ineke, waarbij Ineke het idd doorstuurt naar mij omdat de helft gewoon ronduit niet klopt.

Maar voor mij is dit afgesloten, met vallen en opstaan leer je, en ik heb hier in ieder geval genoeg van geleert.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 00:30

Sily schreef:
Het enige wat mij dwars zit Vippie, is dat jij begint over verschillende manieren van inrijden, terwijl jij niet eens weet *en wilt aannemen* hoe het gegaan is.

Jij begint een nogal zwart makerig PB verhaal waarin en heleboel verzonnen dingen staan met Ineke, waarbij Ineke het idd doorstuurt naar mij omdat de helft gewoon ronduit niet klopt.

Maar voor mij is dit afgesloten, met vallen en opstaan leer je, en ik heb hier in ieder geval genoeg van geleert.


Okeej mij best dan via een open forum (sorry moderator, niet mijn idee).
Ik lees hier wat ik lees en baseer daar mn uitspraken op. Misschien hier anders forumleren dan voortaan?
En zwartmakerig vat je zo op omdat het via via is doorgestuurd, zou ik ook doen. Ik heb je via PB al uitgelegd hoe het zit.
Idd over en sluiten.
Veel succes en kijk positief vooruit

Ineke2

Berichten: 33120
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 00:35

Vippie"]
[quote="Sily schreef:
Het enige wat mij dwars zit Vippie, is dat jij begint over verschillende manieren van inrijden, terwijl jij niet eens weet *en wilt aannemen* hoe het gegaan is.

Jij begint een nogal zwart makerig PB verhaal waarin en heleboel verzonnen dingen staan met Ineke, waarbij Ineke het idd doorstuurt naar mij omdat de helft gewoon ronduit niet klopt.

Maar voor mij is dit afgesloten, met vallen en opstaan leer je, en ik heb hier in ieder geval genoeg van geleert.


Okeej mij best dan via een open forum (sorry moderator, niet mijn idee).
Ik lees hier wat ik lees en baseer daar mn uitspraken op. Misschien hier anders forumleren dan voortaan?
En zwartmakerig vat je zo op omdat het via via is doorgestuurd, zou ik ook doen. Ik heb je via PB al uitgelegd hoe het zit.
Idd over en sluiten.
Veel succes en kijk positief vooruit
[/quote]

Nog een keer, heb álles doorgestuurd, dus dan kun je idd wel concluderen dat het zwartmakerig was, want dat vind ik ook, anders had ik al niet gezegt dat ik een PB van jouw ontving...

Misschien beiden dan maar nadenken hoe je iets formuleert voordat je het opschrijft?

Fijn, kunnen we nu allemaal rustig gaan slapen zonder ruzie he Lachen

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 02:47

Alles is uitgepraat via pb. Daarom een slotje.