G*ds(^!(&^!# Iwaldo op HOL geslagen!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-01 20:05

Echt werkelijk waar. Ik ben nu wel weer een beetje bijgekomen maar als ik er aan terugdenk wordt ik weer VRESELIJK pissig!!!! :"( Boos!
Ik dacht even lekker een buitenritje te maken. Dus cap op, telefoon bij me, jas aan, en dara gingen we.
Kom ik op een heel lang zandpad aan, rustig drafje, zie ik in de verte een groepje paarden. Eén iemand stond ernaast met het paard aand e hand Verward Dus ik kom op ze afgereden (als tegenligger dus) Rukt dat paard zich los oid. Dus die draaft richting mij. Ik halthouden (Tsja? Verward ) Is er een meisje daar uit die groep die haar paard de sporen geeft, en achter dat paard aangaat. Nouja, beest voelt zich opgejaagd, dus die springt aan in de galop. Komt ie keihard mij gepasseerd (wel aan de verste kant van de weg) Komt dat STOMME KIND kanonhard langs mij opgeraced.... terwijl ze 'SORRY' roept!!
Ja HALLOOOO??!!

Dus wat doet Iwaldo (jachtpaard in hart en nieren) Die draait zich 180 graden om en gaat er achteraan gekletterd. Ik hangen aan die teugels, achterover zitten, maar no way dat ie stil te krijgen is. Het pad was recht, en aan de zijkant was een hek, en bos, maar Wal ging zo hard dat ik hem daar ook niet in kon sturen (zag ons al over de kop slaan)
Nouja, Dat zandpad eindigt dus op een drukke verharde weg.... Dus ik BALEN als een stekker, want ging nog steeds in rengalop achter die STOMME TRUT aan. Gelukkig was daar een zijweg, en daar heb ik hem met al mijn kracht ingetrokken en heb hem toen met zijn hoofd tegen een boom aan gezet (niet zo zachtjes ook. Hoop dat ie dr goed last van heeft Boos! ) GODS wat was ik boos zeg! Is dat kind helemaal BESODEMIETERD!!???
Je gaat toch niet achter een loslopend paard galoperen??!!! ALs er een ander paard aan komt!!??!

Nou mn hart klopte in mn keel. Was PISnijdig!! Ik dacht ga wel verder rijden in de binnenbak... maar dat is natuurlijk ook te gek om los te lopen. Dus ben nog een ander rondje wezen rijden en heb m even goed laten weten wie de baas is. Verd**me.
Hij wist in ieder geval goed dat ik kwaad was. ALleen jammer dat ik niet wist wie dat stomme kind was, want anders had ik d'r zo de politie op dr dak gestuurd. Levensgevaarlijk!!!! Zag al helemaal voor me wat er allemaal had kunnen gebeuren.

En ik was DOLBLIJ dat ik een CAP ophad... Iwaldo is het braafste paard van stal. Maar er blijven toch situaties die je niet kan voorzien. Boos!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 20:21

x
Laatst bijgewerkt door janna op 21-04-22 08:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-01 20:23

geen idee want het kwam met 100km pu langs ofzo Haha! Diegene die los liep was een bruin met kolletje, die van die stomme trut heb ik geen idee van. Weet alleen dat het hard ging Frusty

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 21:29

Sjeezzzz zeg! Ik had dat kind &%$$#$%^&*_* laat maar zitten Schijnheilig

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-01 15:51

Ja sunny dat vond ik dus ook Haha!
Janna, laat je nog even weten of het niet jouw paard was? Scheve mond\

DubbelFun

Berichten: 88679
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 16:52

Laura: heel vervelend dat dit gebeurd is, maar even een opmerking. Als je zegt 'hangen aan die teugels' bedoel je dan ALLBEI je teugels??

Want zo krijg je een paard nooit stil. Altijd aan één teugel trekken. Dan breng je ze uit hun evenwicht en zullen ze eerder terug komen in tempo.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-01 17:04

Oh gellof me, heb alles geprobeerd. Zat ongeveer met mn handen boven mn hoofd met mn teugels 3 cm lang, en heb het aan één teugel geprobeerd, waardoor we gingen slalommen. Scheelde wel ietsjes in tempo. Maar hééél ietsjes Haha!