die pennymeisjes:@

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paintlinger

Berichten: 12318
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: Temidden van het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 14:09

pharagirlke schreef:
waarom geeft iedereen normale commentaar behalve jij oliver Haha! ligt het dan nog aan mij? Verward
nou ja... ik ga me er niet in op jagen
groetjes en tot morgen ofzo



waarom een blije smiley achter een niet zo'n blije zin?
(tis maar een vraag hoor...staat zo vreemd)

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 16:25

Cassidy schreef:
Ik vind het alleen niet zo netjes dat je in een openbaar forum zo over je stiefvader schrijft.
Bovendien zou het allemaal een stuk begrijpelijker zijn als je gewoon ABN schreef en die MSN taal achterwege zou laten.



misschien zit haar daarover iets dwars,ze mag toch zeker zelf wel weten wat ze wel of niet zegt Verward

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 19:40

omdat ik niet lastig wou overkomen blazing boots Haha!
en tobilover? ik vind dat je gelijk hebt, maar als het stoort...moet ze het zeggen...dan probeer ik meer op mijn woorden te letten Haha!

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:03

gewoon negeren die mensen maar wel vreemd dat je nogsteeds geen foto hebt van je pony dan geloven de mensen je minder snel denk ik

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 22:14

ik beloof je dat er fotos zullen komen!! (met mij derop maar kan zijn dat ik wat groot lijk op hem, desnoods ga ik langs m staan Haha!) als ik het daarmee kan bewijzen Haha!
wij hebben geen cam, geen scanner, dus foto's is wat moeilijk, maar me vader wel, en die wil pas komen als het weer beter is Haha!

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 00:24

op zich heb ik na het leven van deze tpoic wel mijn twijfels, maar ook weer niet. pharagirlke komt mij over als eerlijk maar schrijft het gewoon verkeerd op zodat anderen dat anders interpretereren of dat het er zo uit ziet alsof je een pennymeisje bent. (alleen ik kan erop!) ik denk dat iedereen wel eens een rare zin heeft neerzet waar rare reacties opkomen (ik wel in ieder geval) nou en? als je maar niet de hele tijd gaat doorzeuren hoe goed je wel niet bent dat je een mishandelde pony hebt gered, en dat hij alleen van jou houdt en dat soort onzin. zolang je maar lol hebt om dingen te schrijven, dus lekker blijven schrijven hoor pharagirlke!

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 11:01

het komt gewoon door al die slechte pennymeisjes gaan andere mensen meteen slecht denken tog?

Paintlinger

Berichten: 12318
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: Temidden van het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:45

jah..dat is waar...als je nu per ongelijk een typfout maakt in een ras-kleur of sportdisipline ben je gelijk een penny... (kan iedereen gebeuren toch )

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-04 20:49

inderdaad...maarja, ik vond het alleen maar even raar dat ze je hier meteen 'pennymeisje' gaan noemen als je even het verleden vertelt van je pony, daarbij, soms zijn wij ook niet zo gelukkig met phara hoor! het is niet leuk om te zien hoe hij bijt, hij heeft mij gisteren weer eens gebeten!
hmm het word echt een slechte gewoonte, als hij het bit niet wilt bijt ie, dat deed die vroeger als verdediging tegen mannen, maar nu gebruikt ie het steeds vaker om zijn wil door te drijven Verward
mijn stiefvader haat hem sowieso al....