die pennymeisjes:@

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 23:08

Laat ik het er op houden dat je jezelf niet geloofwaardger maakt door te zeggen dat je paard vroeger mishandelt is geweest en jij de enige bent die op z'n rug kan blijven zitten...zeker als het gaat om een pony van 133m Haha!

Toen onze tinker net bij ons kwam kon hij niets anders dan steigeren, omkeren en wegrennen. En ja, degene die er het meest mee deed accepteerde hij het makkelijkste. Maar iedereen met verstand van paarden en een correcte manier van rijden had er op kunnen stappen.

Iedereen die correct rijd en met verstand met paarden om gaat kan prima op een 'mishandeld' paard zitten waar een meisje van 13 ook op kan zitten. Als we het hebben over een paard van 175m die iedereen er af bokt van angst wordt het een ander verhaal. Maar tot die tijd: kom van je roze wolkje af (of niet, ik vindt de verhaaltjes ook wel weer schattig Tong uitsteken )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 23:11

laurae schreef:
Laat ik het er op houden dat je jezelf niet geloofwaardger maakt door te zeggen dat je paard vroeger mishandelt is geweest en jij de enige bent die op z'n rug kan blijven zitten...zeker als het gaat om een pony van 133m Haha!


dit wil nog niet eens zo veel zeggen hoor......

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 23:18

ervaring mee anique?
maar ik denk dat je even wat belangrijk vergeet Haha!
een paard van 1.75 daar kunnen volwassenen makkelijk op rijden, maar op dat miniwelshje van mij dat eigenlijk 1.16 m zijn, kunnen alleen maar kleinere kinderen op rijden die niet zo sterk zijn Haha! ik ben klein voor mijn leeftijd en ook vrij sterk (door bepaalde sporten) daarom dat ik heb (soms met moeite) kan houden Haha! maar we krijgen het er wel uit...het word tijd dat mun lief beestje eens andere mensen accepteert willen of niet Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 10:40

pharagirlke schreef:
ervaring mee [naam]?
maar ik denk dat je even wat belangrijk vergeet Haha!
een paard van 1.75 daar kunnen volwassenen makkelijk op rijden, maar op dat miniwelshje van mij dat eigenlijk 1.16 m zijn, kunnen alleen maar kleinere kinderen op rijden die niet zo sterk zijn Haha! ik ben klein voor mijn leeftijd en ook vrij sterk (door bepaalde sporten) daarom dat ik heb (soms met moeite) kan houden Haha! maar we krijgen het er wel uit...het word tijd dat mun lief beestje eens andere mensen accepteert willen of niet Haha!


deze reactie snap ik even niet. Haha! is het in zn geheel voor mij bedoeld?

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:03

Huh? Er kunnen alleen kinderen op die niet sterk zijn? Whahahahahahaha!!! Waar slaat dat op dan? Wat bedoel je daar nu weer mee?

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 14:14

neej...maar op de grote van die pony, kunnen normaal alleen maar kleinere kinderen die niet zo sterk zijn Haha!
en anique? die reactie is inderdaad in zijn geheel voor jou bedoeld Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:25

dan snap ik echt je reactie niet Misschien door alle spelfouten. maar ik reageerde op laurae, die zei:

Citaat:
en jij de enige bent die op z'n rug kan blijven zitten...zeker als het gaat om een pony van 133m


hier reageerde ik dus weer op met dat dat (de lengte) dus niet eens zoveel wil zeggen! sommige mensen hebben het moeilijker met op een shet te blijven zitten dan op een bokkend/steigerend paard van 1.70/. en hier heb ik idd ervaring mee

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 22:36

*LOL* pony's bokken vaak gemener...daar zit het hele probleem, en paarden zitten gewoonweg veel beter (tenminste de meeste Haha!)

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:41

paarden kunnen ook heel goed gemeen bokken hoor...ik heb een paard gekend, kwpn merrie van 1.70 ofzo, en die bolde zich helemaal op en sprong dan in een keer uit elkaar zegmaar, nou daar bleef niemand op zitten... maar paarden zijn meestal minder gemeen dan pony's...

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 22:56

meestal...ken ook wel paarden die lelijk doen hoor Haha! vaak gemener als dat domme beestje van mij Haha!
zeker van die grote Knipoog wij hadden vroeger een englese volbloed...nou daar hield ik mij ook niet op als die begon Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:58

prescies wat ik bedoelde! dus daarom snapte ik de reactie niet Haha!

Liesje89

Berichten: 9927
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:05

Hey!
Dat heb ik bij mij shet x welsh..
Is niet mishandeld, maar ik ben de enige die haar normaal kan rijden.
Bij andere zet ze gewoon geen stap vooruit, en als ze eenmaal stapt, krijg je haar niet in draf en als je haar dan aanspoort zit ze meteen in galop Scheve mond
Dit komt helaas weer overeen met het penny-gezegde: Alleen IK kan op haar rijden...!
Bah Boos!
Maargoed, daar kan ik verder ook niets aan veranderen, dan maar een pennymeisje, toch? Clown Haha, ik weet zelf namelijk dondsgoed dat ik geen pennymeisje ben, en dat moet jij ook onthouden Ach gut

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 23:39

Lachen ze krijgen hem juist te goed vooruit Haha!
(soms krijgen zij hem beter achteruit als ik hangt van zijn bui af)
maarja...het is inderdaad wel zo! als ze hier nou eerst eens even bedenken wat het verschil is tussen een pennymeisje, en een serieus iemand *LOL* dan kan men die pennymeisjes-invasie misschien even achter zich laten, en zal het leuker zijn om dingen te vertellen op bokt Haha!
nu ik heb me voorgenomen dat ik altijd bij mezelf zeg: als ik de waarheid maar vertel is het goed, of zij hem nu geloven of niet Haha!
en eh tot 10 tellen Haha!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:49

Ik verplaats het even naar PP Lachen.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 11:17

Citaat:
vaak gemener als dat domme beestje van mij


Lekker aardig Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 11:33

Ik moet zeggen dat ik eerst ook dacht dat je een pennymeisje was, en dat kwam vooral door de manier van reageren op iets wat ik gezegd had, en waar je het niet mee eens was... Scheve mond

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 18:17

hihi Tong uitsteken hij is gewend dat ik hem zo aan spreek hoor marrie Knipoog
het beestje weet best dat ik zielsveel van hem houd Haha!

Paintlinger

Berichten: 12318
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: Temidden van het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 18:50

hmm...wat was de topic ook alweer...ik ben de rode draad in het verhaal even kwijt.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 18:51

haha, we zijn een beetje afgedwaald Knipoog als je even het topic doorleest zal je die draad wel weer terugvinden :p
(rood valt op in dit blauwe forum weet je)

Paintlinger

Berichten: 12318
Geregistreerd: 07-12-02
Woonplaats: Temidden van het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 18:53

haha..ik heb alles doorgelezen maar het gaat nogal over veel dingen..
Wil je het nou over je pony hebben of over het feit dat je wil bewijzen dat je geen penny-meisje bent?

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 18:55

hmm...ik denk beide Haha! hihi, het is door dat penny-meisjes gedoe dat we het over pharaon zijn gaan hebben Haha! de duivel op vier poten is nogal stout geweest Knipoog je mag zelf kiezen waarvoor je kiest Haha!

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 21:14

Citaat:
ik ben klein voor mijn leeftijd en ook vrij sterk (door bepaalde sporten)


Hoeh wat voor sporten? Lachen Je wilt dus zeggen dat je bij een mishandelt paard heel sterk moet zijn om hem te kunnen houden? Ik denk dat je dan gewoon rustig moet zijn en natuurlijk vertrouwen hebben in je paard/pony. Kracht alleen is echt niet genoeg. Een zenuwachtig paard wordt van getrek in zijn mond alleen nog maar nerveuzer.

Citaat:
daarom dat ik heb (soms met moeite) kan houden


Wat? Verward

Maar je wilt dus niet meer voor pennymeisje aan worden gezien? Hhmmzzz.. ja... je bent het of je bent het niet.. Lachen

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 23:42

ik heb vrij lang geturnt, rijd ondertussen 8 jaar...word je ook wel sterk van...(pharaon is sterk in zijn galop, vandaar dat je een beetje kracht moet hebben als je het zo beter begrijpt Lachen ) en hier oefen ik vrij veel...(doe ook samen met vriendin conditie training enzo...)
ja je moet ook rustig zijn tuurlijk...maar als je je paard kent, dan kan je hem ook beter houden, als ik morgen op een paard als pharaon moet kruipen dat ik nog nooit van dichtbij gezien heb...ja dan vlieg ik ook, maar ik ken gewoon zijn streken, dan ben je je paard gewoon een stapje voor... Knipoog meer is het niet!! (en kracht heb je zo ie zo wel wat nodig)

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 00:04

waarom geeft iedereen normale commentaar behalve jij oliver Haha! ligt het dan nog aan mij? Verward
nou ja... ik ga me er niet in op jagen
groetjes en tot morgen ofzo

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 10:38

Citaat:
Huh? Er kunnen alleen kinderen op die niet sterk zijn? Whahahahahahaha!!! Waar slaat dat op dan? Wat bedoel je daar nu weer mee?


Nee... Dit is aardig.. Scheve mond

Ik ben echt niet de enige hoor.. Scheve mond