Zelf op Jet gereden, na 10 maanden.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 14:27

Vorige week had ik Marleen al even op Jet laten rijden en dat ging op zich goed. Ze liep niet kreupel of stijf. Vandaar dat ik het vandaag zelf ook maar weer eens geprobeerd heb. Vreemd hoor, Jet stapte voor mijn gevoel heel kort in het begin. Maar dat valt me waarschijnlijk extra op omdat Max juist van die grote stappen neemt. Ik heb haar voornamelijk goed vwnw gestapt en langzamerhand kreeg ik het idee dat ze over de rug ging en ook grotere stappen ging nemen. Na een kwartiertje ook even een drafje geprobeerd. Ik was even vergeten wat een goede gangen ze heeft, wauw, dat voelde goed aan *LOL* . Misschien wordt het toch nog wat met haar. Vrijdag a.s. gaan we weer naar Emmeloord voor controle en eventueel bijwerken van de hoef/wond.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 15:51

Wat spannend zeg!! Ik hoop voor je dat alles nu goedkomt na het bezoek aan de DA. Veel plezier met je Jet!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 17:16

fijn dat ze zo goed ging..

maar wat is er gebeurd dan dat ze zolang heeft stilgestaan?

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 18:12

fijn voor je dat je weer op haar heb kunnen rijden

maar waarom zolang stilgestaan?

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 18:53

He wat goed zeg!! Ik ben benieuwd hoe het verder gaat, dat wordt dan dus je tweede crack! Lachen

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-01 15:45

Citaat:
maar waarom zolang stilgestaan?


ze heeft in januari klem gezeten met haar hoef waardoor haar halve hoef eraf was gerukt Huilen De artsen konden daar uiteraard weinig zekerheid over geven maar ik heb haar toch laten behandelen, echter ik had haar eigenlijk al afgeschreven als sportpaard en heb haar dit jaar laten dekken door 00Seven *LOL* .

Maar zoals het er nu naar uitziet kan ik wellicht ook weer op haar gaan rijden. Als er een mooi veulentje uit komt dan was alle moeite (en geld) toch al niet voor niets geweest, maar dit zou helemaal mooi zijn natuurlijk.