Hulp nodig tijdens rally

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 12:01

Ik ga vandaag voor 't eerst een rally meedoen, met mijn paardje, mijn tante op haar paard en de vorige eigenaaresse van mijn paard op haar 'nieuwe' paard.

Er komen een hoop vragen, die ik vast en zeker niet kan beantwoorden.
Zo van die vragen zoals 'hoe heette het paard van Napoleon' ?

Daarom wil ik een beroep doen op jullie, teergeliefde bokkers. In de loop van de dag kan hier (op dit toppic) een vraag komen en jullie mogen ze beantwoorden (als jullie het weten, want ze zijn niet gemakkelijk Scheve mond\ ).

Oké?
Alsvast erg bedankt (oja mijn vader of broer zal waarschijnlijk de vraag erop zetten, want ik zit dan al lang te paard Knipoog )

[edit:BartVB]Titel[/edit]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-10-28 22:39 ]</font>

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 12:02

Oja, het paard van Napoleon heette Marengo... dat jullie je hoofd er maar niet op breken hé Knipoog *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 12:08

Ik ging je net vragen of je je laptop mee ging nemen te paard *LOL* maar toen zag ik de opmerking onderaan Haha! lang leve de mobiele telefoon Cool veel succes en laat die vragen maar komen!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 12:19

thanx! Ik reken op jullie, beste bokkers!!!

Ik ben niet zo'n mobieltjes-mens, maar nu voor een keer komt het wel van pas *LOL* .
(een bééééétje valsspelen kan geen kwaad, toch? Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 12:22

Ik zal het niet doorvertellen hoor Knipoog Lips are sealed

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 20:05

Ik heb de rally doorstaaaaaan! Geen vragen hoeven te stellen, want de vragen waren zo van 'op welke hoogte boven de zeespiegel bevind je je nu?' (hadden we nog verkeerd ook Knipoog ) en 'op welke schaal is het kaartje met de wegbeschrijving getekend?' (ook verkeerd, maar de rest hadden we juist Knipoog )... dus daar kunnen jullie niet bij helpen...
Eén vraag hebben we niet tegengekomen en nog stommer... mijn vader die al de vragen bijhield (ze stonden op afzonderlijke papiertjes) heeft er 1 vergeten afgeven bij de aankomst en die was nog juist ook.
Uiteindelijk op 8 vragen 6 juist dan nog 1 niet zien hangen en 1 vergeten afgeven Frusty .

De behendigheidsproef was moeilijk... mijn tante was eerste (van ons drie), ik 2de en de vorige eigenaaresse van Rocky derde.
In het totaal zat mijn tante ongeveer halfweg en wij meer naar achteren toe.
In elk geval een leuke prijs: een blauwe paraplu, een soort bloknote-houder, een blokkedoos en voor iedere ploeg 2 zakken wortelen (voor de paardjes Knipoog ) en een drank en etensbonnetje!

Stom van die ene vraag, maar ja, deelnemen is belangrijker dan winnen!

Femke

Jet

Berichten: 11998
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 23:37

Lijkt me wel erg leuk om te doen, lijkt wel op de puzzelritten die we vroeger hadden. Hebben jullie zoiets vaker, of bv. maar 1 keer per jaar? Zoiets zou ik ook wel willen hier in de buurt.

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-01 09:01

Ik denk dat het 1 keer per jaar is, maar er zijn wel meerdere paardenclubs die zoiets organiseren. Zo ga ik als het binnenkort rally in Bornem is (waar de vorige eigenaaresse van Rocky en mijn tante rijden) mee *LOL* .

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 09:49

Visir (hoe je het dan ook schrijft) was ook een paard van napoleon.
Marengo was bruin, en visir een schimmel (of was het nou andersom??? Haha!