Morgen picknick :) + hoe het vandaag was

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 20:57

Ik ben van plan om morgen samen met Anita jr. (de ezel dus) een lange wandeling te gaan doen. Te paard doe je daar ongeveer 1 tot 1,5 uur over, maar dan draaf en galoppeer je ook. Dus ik denk dat ik als ik loop er wel langer over doe, 3 uur ofzo.

Nu wilde ik een picknickje ertussen door houden, als pauze. En dan boterhammetje/appel/biks/drinken meenemen. Ik dacht, als ik dat dan in 2 tassen doe (voor het evenwicht), dan zou ik dat misschien op de rug van Anita vast kunnen binden. Zou dat gewoon met een strotouwtje kunnen? En anders ga ik wel gewoon met een rugzak lopen, maar het leek me wel leuk (en handig) om Anita ook met iets te laten lopen.

Hihi, ik heb er echt al zin in. Lekker samen met mijn grote schat lopen. Het is zo'n knuffel, maar als ze iets niet wil... dan wil ze het niet en dan kun je zo hard duwen/trekken als je wil... je komt geen cm vooruit.
Ik plaats morgen wel een berichtje, hoe het is gegaan bij verslag van de dag. Hihi, dan krijgen jullie óf te horen dat ik maar 2 meter ver ben gekomen, óf dat het geweldig ging, óf jullie horen niks, omdat ik nog steeds met Anita in het bos sta *LOL*

_________________
Ik kan gedachten lezen!!!
En... je moest je schamen Knipoog

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: assie op 2001-10-16 22:03 ]</font>

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 21:54

kan je geen riem vast maken en daar tassen aan
klinkt leuk! ga je over de fietsbrug? boekendse dus



_________________
<font color=red>expensive<font color=blue> ik hou van jouw, en weet je wie
nog meer? helen! en jouw verlaten deed haar
zeer JEEH VAKANTIE!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Yentl op 2001-10-15 21:54 ]</font>

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 21:55

Ahh leuk idee joh!!! Lijkt me echt gaaf *LOL* Zie het al voor me, jij daar met een klein pakezeltje naast je Haha!

ikke

Berichten: 37546
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 21:57

Zou ik niet met een strotouwtje doen, dat snijd nogal. Maar neem een longeersingel, daar zitten meestal wel voldoende ringetjes aan om zoiets vast te maken.
Een vriendin van mij deed dat altijd als ze met haar paard en twee-jarige op trektocht ging. die twee-jarige moest dan altijd haar slaapzak dragen. Iets op verzinnen hoor, dit soort stunts zijn altijd goed voor de opvoeding.

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 22:06

Yentl, nee, ik ga niet over de fietsbrug, dan ben ik al 3 uur bezig, alleen al om daar te komen, dan kan ik ook nog terug, neej, dat gaat niet lukken denk ik Tong uitsteken

Ikke, een longeeersingel in die maat hebben we niet (anita is nl errug smal en dun, in vergelijking met een paard). Sowieso geen longeersingel geloof ik. Mmm, denk dat ik de 2 stijgbeugelriemen maar van het zadel van Suzan af haal, dat wordt toch niet meer gebruikt, omdat ze dampig is.

En idd, voor de opvoeding van mijn poepie is dit wel goed. Ik heb vandaag ook al een stukkie gelopen met haar. En het ging heel goed, ze is niet bang voor auto's en fietsen, als ze maar mag kijken dat ze eraan komen. Het enigste probleem is dat superverleidelijke gras in de berm Lachen
Je ziet haar gewoon denken: ik moet er wel doorheen lopen, maar niet eten? Kom nou, ik wil eten Vork *LOL*

ikke

Berichten: 37546
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 22:14

*LOL* *LOL* Ik moet opeens denken aan een voorval, jaren terug, in Haamstede. We hadden een hele dag gereden, doen een afsluitend drafje in een brede wegberm, geeft de pony een bok en galopeerd er lekker vandoor. De ruiter zat echter voor het zadel dus niet zo comfortabel. Dus ze stopte de pony, die meteen d'r neus in het gras stak, waardoor zij over de hals eraf gleed. Die pony schrok niet eens toen ze plotseling voor haar zat. ETEN dat is veel belangrijker *LOL* *LOL*

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 22:21

tsja, dat vind anita dus ook, als ze op bijvoorbeeld gras aan het eten is en er beweegt plastic voor d'r neus... OOOW, niks aan de hand. Maar als ze niet eet en er zit op 10 meter afstand iets engs. ZOEF weg Anita, tenzij ze aan het touw vastzit, dan is het alleen maar *ieuw**Eng* Haha!

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-01 22:03

Nou, verslagje. Ik had als zadeltas gewoon 2 minirugzakjes gepakt en die op Anita vastgemaakt met een beugelriem. Dat ging heel erg goed, ik had maar 1 beugelriem nodig en die kon ik dan als 'singel' gebruiken. Zag heel erg lief uit.

Ik was al bang dat ze niet wilde lopen, maar dat viel dus hartstikke mee. Ik heb een heel stuk gelopen ging errug goed. Kwamen zelfs hele grote vrachtwagens langs, maar Anita keek niet op of om (nou ja, bij de 1e keek ze een beetje bang, maar bleef heel braaf staan en bij de andere ging het goed)
Toen na ongeveer een half uur lopen, gingen we een heel erg rustige weg over steken, maar wat denkt Anita? Nope, ik ga niet meer mee, ik blijf staan! *Zucht* wat doe je dan? Je kunt gaan schoppen, duwen slaan, trekken, lokken, prikken enz. Maar als Anita niet wil, dan wil ze niet en dan kun je doen wat je wilt.

Stond ik daar midden op de weg, met een koppige ezel, die absoluut niet vooruit wilde... Bloos Frusty
Enigste oplossing: omdraaien. Heb ik dus maar gedaan en toen zijn we terug gelopen, heb ergens halverwege de terugweg nog op de grond gezeten en gepicknicked. Het was wel leuk, alleen jammer dat Anita niet verder wilde Lachen . Ze was wel heel braaf Lovers

Je wilt niet weten hoe vaak ik in dat uur heb gehoord: Hee leuk 2 ezels Frusty Irri, ik had als antwoord terug. Hee leuk een eikel op een fiets }> Maarja, dat kun je ook alleen maar doen tegen pestjongens, tegen volwassen mensen niet, want dat is slecht voor de reclame.
Tegen die volwassen mensen zei ik maar: Ja leuk he... Frusty Koe

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 22:16

haha leuk ik zie het al voor me ik stond ook voor paal wou een weggetje in maar ex niet al die mensen kijken en ex protesteren haha
leuke opmerkingen Misselijk ik ken het, als ik met ninja ging wandelen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 10:06

Wat cool Assie!!! Errug fijn ja, een koppige ezel. wel leuk dat je dat doet..
En ja, sommige mensen vinden zichzelf nou eenmaal geweldig. Als ik met jurga ga wandelen kijken ze me ook al meteen aan van: ben je eraf gevallen ofzo dat je ernaast loop? Nee, sommige mensen... Extreme duivel

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 10:19

Ja erg he! En als je dan op een shet zit, zeggen ze je gaat er toch niet op zitten!? en als je langs een grote pony loopt, gaan ze zeggen ben je er af gevallen ofzo, of je hoort erop te zitten etc etc. Boos! Frusty
Jammer dat ze ging stil staan, hihi. *LOL* Schijnheilig

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 10:24

Idd, *zucht* En ik zou dan natuurlijk echt rotopmerkingen terug kunnen maken. Maar dat kan ik gewoon niet maken, want ik ben toch van de kinderboerderij en als je dan rottig doet, komen die niet meer naar de boerderij.

Maar gister bij de zoveelste persoon die dat zei had ik echt zoiets van grrr Extreme duivel Extreme duivel , maar dan toch Lips are sealed

En Jurga, wat bedoel je met 'wel leuk dat je dat doet' ? Is toch eigenlijk logisch? Of is het niet normaal dat je met een ezel gaat lopen Verward

Nathalie: met dat stilstaan.. ik stond echt MIDDEN op de weg. Gelukkig wel een hele rustige weg, maar ja, je staat daar toch, met een koppige ezel Bloos
Kwamen er fietsers langs, standaard opmerking: wil ie niet lopen / hee 2 ezels... Nee duuhh! hij wil niet lopen, zie je dat niet dan Extreme duivel

_________________
Ik kan gedachten lezen!!!
En... je moest je schamen Knipoog

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: assie op 2001-10-17 10:25 ]</font>

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 11:30

Hee gaaf! Jammer dat ze stil ging staan!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 18:04

nee assie net echt normaal he ezel wandelen aah ja ik ga toch ook met mimi en sammy wandelen en met ninja zeiden 2 jongens eerst: heey een hond toen zei me vreindin terug: heey 2 varkens
Extreme duivel net goed maarre idd stom dat je niet zo veel kan zeggen he Lips are sealed