aan de teugel?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

aan de teugel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 08:27

Gisteren liep Maywood, na drie weken hard werken, eindelijk netjes. Geen gezeur met haar hoofd omhoog gooien in de overgangen en gewoon netjes aan het been. Komt er iemand van stal even kijken, en die maakt dan een opmerking: Ja Maywood loopt altijd zo makkelijk aan de teugel, daar heb je maar geluk mee, want daar kan je punten mee verdienen! Alsof ik niet al weken bezig ben haar soepel te krijgen, en op haar achterbenen. GRRR!!!
Ze was echt enorm stug en op de voorhand toen ik haar ging rijden, en de afgelopen weken heb ik via ontspanning en veel oefeningen een beetje soepelheid gekregen, waardoor ik haar nu wat dieper kan instellen, en wat meer van haar kan vragen. Maar blijkbaar worden mijn inspanningen wat dat betreft niet erg gewaardeerd.

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 08:30

Leuk dat Maywood zo goed liep!
Mensen die zo'n opmerkingen maken, weten misschien niet hoe je paardje eerst liep.
Ik vind het kei goed van je!! Lachen

Zesiram

Berichten: 8480
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 13:25

Ze wisten heel goed hoe ze liep, want zij heeft er vroeger op gereden. Ik moest gewoon even stoom afblazen, omdat het me echt veel tijd en moeite heeft gekost. Ze is namelijk altijd met slof gereden, en zat helemaal vast. In ieder geval bedankt!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 13:41

Tja... met slof is het maar al te makkelijk een paardje 'in de krul' te trekken. En als dan iemand het verschil niet ziet met mooi ontspannen aan de teugel lopen dan zit er misschien daar een steekje los...