Het was vreselijk vandaag...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Het was vreselijk vandaag...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 22:50

Veel van jullie hebben gisteren of vandaag gelezen dat er bij mij op stal een pony was overleden: Boris.
Vandaag kwam ik weer op stal, en nu lag ie met zijn beetjes een beetje omhoog, en gespreid... Dit komt natuurlijk omdat ie stijf is geworden..
Het stonk heel erg, en veel mensen knepen hun neus dicht. Maar ik vond dat zo oneerlijk tegenover bolle, dat ik scheit had aan de stank. De mensen die hun neus dichtkepen kan ik wel wurgen, die pony vraagt er toch ook niet om?

Vervolgens kom ik 's avonds om te voeren, hebben ze verzorgstertjes van Candy haar deken niet omgedaan, en die in de kast gelegd...
Ik had de sleutel niet mee, want ik hoefde toch alleen even te voeren...
Dus nu staat de pony zonder deken. Fijn...

Vervolgens meld ik me aan op msn, krijg ik te horen dat een oud klasgenootje van mij een hersentumor heeft...

Waarom moet mij dit nou allemaal overkomen???????
Ik heb het hele weekend al lopen janken, en geloof me, mijn tranen zijn op. Mijn hoofd is helemaal leeg, en ik kan helemaal niks...
Het gaat dan eigenlijk alleen om het eerste en het laatste punt. Dat de pony zonder deken staat is ook vervelend, maar ze heeft best een dik vachtje, dus die overleefd een nachtje wel. Maar dat die jongen nou een hersentumor moet hebben, vind ik echt verschrikkelijk. Hij was altijd wel erg bijdehand tegen mij, en hij was ook nooit zo aardig tegen me, maar zoiets gun je niemand... 9 op de 10 mensen sterven hieraan, en als je niet sterft, dan heb je niet veel aan je leven... Wat een kloteweekend, zeg.. Ik voel me echt heel rot, en ik heb het gevoel dat ik iets moet doen, maar ik kan het niet...
Ik kon eigenlijk al niet naar stal vandaag, maar dat moest wel... Nu is die pony uit zijn stal gehaald, maar hij ligt nu langs de weg... Hij wordt morgen opgehaald, maar dat is zo'n verschrikkelijk gezicht...
Ik moest dit gewoon even kwijt... Ik heb me nog nooit zo onwijs rot gevoeld........... Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 22:56

Jeetje meis, da's niet niks
Zal je altijd zien, dat het ineens allemaal tegelijk komt.
Sterkte....

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 22:57

dankje...

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 09:00

ohh wat erg sterkte er mee hoor

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 09:02

bah wat een rotdingen allemaal... en dat in zo'n korte tijd... heel veel sterkte ermee!!

cecilia

Berichten: 92
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 09:38

o wat erg allemaal...heel veel sterkte!!

_Patriesz
Berichten: 590
Geregistreerd: 06-08-02
Woonplaats: Didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 09:45

He bah alles bij elkaar kan me voorstellen dat je je rot voelt
Heel erg veel sterkte!!! Ach gut

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 16:50

bedankt allemaal...
Boris is gisteravond uit zijn stal gehaald. Ze hebben het heel voorzichtig gedaan, en hij is niet met zijn ruggetje op de grond gekomen. Borrie ligt nu aan de kant van de weg, te wachten tot de ophaaldienst (distributie) komt... Dan wordt ie met allemaal andere beestjes op een hoop gegooid, en dan verbrand... Moet je toch niet aan denken dat jou paard er tussen zal liggen? Echt verschrikkelijk. Ik heb vanavond les, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Hoe zou dat nou komen.

Dreamy

Berichten: 24068
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 19:27

wat erg meid!
sterkte Ach gut