Ik wordt een beetje moedeloos

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 12:36

Heel veel sterkte morgen!
Ik zal voor jullie duimen.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23446
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 16:50

Ik zal maar even updaten, ik heb nl weer contact gehad met de dierenarts. Dit niet echt in verband met Sharif aangezien die nu wel redelijk goed gaat, maar ik moet opletten dat ik me er niet op verkijk, hij heeft natuurlijk een pepspuit gehad en die werkt nog wel even door.
Ik had gebeld i.v.m. Katinka, die had namelijk alweer een paar daagjes verhoging maar vandaag had ze 40.4, dus ik maar weer bellen.
Ze oogt verder niet ziek dus we gaan er niks aan doen, ze moest toch morgen al mee *zucht* ik krijg wat van die pony's. Ze hoest ook en er hangt een hele mooie snottebel. Aan de ene kant heb ik wel zoiets van dat ze het zelf moet doen nu, ze moet ook een beetje weerstand opbouwen maar het kan natuurlijk ook te gek.

Maar goed, ik had inmiddels begrepen dat er in de buurt van Sharif nooit droes is geweest maar volgens Utrecht kunnen ze ook verslagen droes krijgen zonder ooit klinische verschijnselen te hebben gehad. Hij is netjes elke keer beluisterd en netjes elke keer bevoeld maar hij heeft echt geen droes gehad, naja het bloedonderzoek zal het wel uitwijzen mag ik hopen...

Zo jullie hebben weer een updateje

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 20:03

Och hemeltje wat een ellende allemaal joh. Arme Sharif.
Veel sterkte!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23446
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-03 14:11

Pff nog 50 minuten en dan gaan we foto's maken...
Ik ben zo verdomde bang voor slecht nieuws...

Ik heb hem gisteren even laten grazen en heb hem uitgebreid verteld hoeveel ik vanhem hou. Maar ook dat hij een grote sterke shet gaat worden en dat er heel veel mooie nakomelingen vanhem gaan komen, en dat ie over een paar jaar voor de kar loopt samen met Polly.

Het mag gewoon niet zo zijn dat het nu afgelopen is, we zullen er alles aan doen om hem beter te maken!!!!
Ik laat jullie zo snel mogelijk weten hoe de foto's waren, maar o wat ben ik bang. Was deze dag maar vast voorbij...

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 14:17

Ik zal weer voor je duimen. Geef hem nog maar een lekkere knuffel van mij.

En als je een keer iemand nodig heb om 'tegen aan te banketstaaf' weet je me te vinden.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 14:28

Sterkte straks, zoals ik al eerder zei, het is zo moeilijk, dat leven tussen hoop en vrees.
Ik ga heel hard duimen dat jij uiteindelijk weer een gezond Sharifje hebt

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 18:35

Renee hoe is het gegaan vandaag???