hayley gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-01 20:22

ik heb vandaag op hayley(van hayley op bokt..zie in the picture voor foto's)ze kan nog niet echt gereden worden, alleen stappen en een beetje draven. maar toch was het leuk!!!!volgens mij is dat dus echt een goeie pony!!ik zit nu ff te pushen bij sumisha(hayley op bokt dus..)om wedstrijden te gaan rijden(als hayley weer goed is dan he..)dus, wie me wil helpen!graag..hihihi ze zegt dat ze altijd zo zeneuwachtig wordt, maar ja, als je geen wedstrijden meer gaat rijden kom je daar ook niet vanaf he...!
maar nogmaal,een leuk beesie!!ik voelde mezelf wel veelste groot, maar ja, zwaar ben ik nie, dus een beetje stappen zal ze wel kunnen lijkt mij..

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 20:26

Leuk.
Ik denk dat je best wat kunt bereiken met die pony.
Springen kan ze geloof ik ook goed.
Op de ponyclub werd ze L gestart en behaald menigmaal een eerste plaats. Maar let op met het te diep lopen he! Haha!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-01 20:50

ja, cowgirl, ik d8 nog, nie te diep laten lopen!!!hihihi, ik moest aan je denken hoor!!
maar ik deed hard m'n best hoor! Haha! je voelt het echt bij haar als ze op haar voorhand loopt, als ik d8, nu ff lekker laag, bam, daar ging ze, op d'r voorhand...hihi..maar met dat te diep lopen viel het wel mee volgens mij..
onder het zadel wa ze NOG mooier!!!kan je nagaan, ik vind haar zoiezo al zo mooi!!hihi

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 21:48

Ze llopt ook niet altijd te diep maar heeft er erg neiging toe zodra je te veel aan de teugel zit en dan klapt ze op de voorhand. Ik denk als je deze pony goed op de achterhand gaat rijden zodat ze van voren 'omhoog'komt dat je best ver kan komen.


_________________
**Voor een dier naar het asiel**

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cowgirl op 2001-09-28 21:48 ]</font>