haflinger van 2,5 kan nog veel leren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leo

Berichten: 50142
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 20:16

Mensen Boos! wat een zeikerds Boos!
Ik ben zelf benieuwd waar ZIJ hun theorie vandaan hebben..........
En wauw, wat een opvang Boos!

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 22:36

Aaah arm paardje. Ik ben er altijd voor om een (robuust) paard pas met vier in te rijden en als je een goede reden hebt met drie jaar. Maar dan wel heel weinig dus bv drie keer per week een halfuurtje. Tweeeneenhalf jaar vind ik dus helemaal absurd.
Beetje vage advertentie trouwens, alsof er Hafjes van 2,5 jaar rondlopen die niets meer kunnen leren Verward ( ja als ze met een jaar zijn ingereden, dan zijn ze af als ze 2,5 zijn *LOL* )

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 10:59

Pfff... die mensen zijn de moeite niet waard. Ik heb ook een keer een discussie via email gevoerd nav een advertentie op marktplaats. De pony zag eruit als een kruising tussen een fjord en een welsh en bij de prijs stond notk. Ik mailde uit nieuwsgierigheid voor de prijs. Vroegen ze 4500 euro voor dat mormel, terwijl hij op wedstrijdgebied nog niks had gedaan, ja een keertje onderling in de B. Dus ik antwoordde dat ik dat nogal aan de prijs vond voor een paard met die ervaring. Vroegen ze hoelang ik al in de wereld van paardeneigenaren zat en zo. Ik heb ze succes gewenst met de verkoop. Aan zo'n discussie ga ik mijn energie niet verspillen.

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 12:22

Irish-Lady, goed van je dat je dat gestuurd hebt maar het frustreerd wel als je dat soort antwoorden terug krijgt. Wat denkt diegene wel zeg. Als hij zo'n topper is op het gebied van paarden is dit toch wel het eerste wat hij moet weten?