wedstrijd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-01 17:39

23 September is er bij ons op stal een onderlinge wedstrijd en..ik doe mee!Een heel makkelijk B2 proefje, zonder galop, want kleine kinderen moesten hem ook kunnen rijden maar het is een wedstrijd!Had verwacht dat ik wel veel publiek zou krijgen maar nee hoor... Verdrietig Mijn beste vriendinnen kunnen niet, want hun moeder viert haar verjaardag en mjn vriend vindt het te vroeg!Nou ja..En hij kan het ook niet vinden, beter argument *LOL* Toch maar even heeel lief kijken dan. Wensen jullie me alvast succes? Lachen

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 17:42

Veel succes! En wedstrijd is wedstrijd, met of zonder galop!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-01 17:52

Dat is helemaal waar! En ik ben er wel blij om want sinds een week 0f 2 heb ik weer ernstige ruzie met de rechtergalop.. Boos! Frusty

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 17:58

Kan je daar ook al weer geen punten op verspelen! Knipoog

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 18:54

heey heel veel sucses !!!!
en ga ervoor he!!
ik heb de week erna "(30 september) ook een wedstrijd een B9 met galop Party!!
de eerste wedstrijd met magnifiej Haha!

xxjes marjolein

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-01 12:03

En reddy, hoe is het gegaan? Dankjullie wel allemaal voor het succes, gelukkig dat bokt er is anders was ik wel heel eenzaam en zielig! Huilen tss, en dat noemt zich je vrienden, maar 9 uur opstaan is te vroeg Boos! Knipoog

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 12:05

ga ervoor meid met of zonder vriendinnen: je kan het!! go margje go margje! Party!!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-01 20:50

hehe, mijn vriendinnen gaan dan wel niet mee, maar Robin belde net op:hoe laat was het ook weer?En waar ook weer? Ben wel blij dat hij komt kijken, kan hij mijn grote liefde eens van dichtbij meemaken *LOL* Ben nog niet eens zenuwachtig, komt morgen wel denk ik Haha!

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 23:25

Hej Margje, heel veel succes..
Doe Spot de groetjes van "ons"!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 16:41

hey allemaal..
het ging best goed, ze liep netjes en ik reed netjes Haha! Ik was laatste... Frusty Verward Ze hadden extra streng geteld omdat ik op mijn eigen pony reed Boos! (denk ik, hehe)de eerste had het heel goed gedaan, dat was terecht, de tweede ook maar volgens mijn moeder en nog een paar reed mijn broertje(plaats 3) minder dan ik, Spot was nogal sloom(aaargh....hij rijdt heeeel veel korter dan ik en dan wint hij van me!! Verdrietig Bloos ) Nummer 4 ging ook wel goed, alleen schrok het paard een paar keer waarbij ze omkeerde en wegrende...Gaan daar geen punten voor af?Maar goed, eztra uitdaging, nu moet ik toch maar eens officiele wedtsrijden gaan rijden om mezelf te bewijzen he!