ff voorstellen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miran

Berichten: 4455
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-01 12:00

Hallo allemaal

Ik lees al even mee (erg verslavend), heb ook al enkele berichtjes geplaatst en wil me nu even kort voorstellen. Ik ben Miranda, 22 jaar en woon samen met mijn vriend in Alphen a/d Rijn. Op het moment rijd ik nog steeds les, maar ik ben op zoek naar een Haflingermerrie. Zodra daar wat meer over bekend is horen jullie het natuurlijk wel. Verder verzorg ik 2 grote maat Hackneymerries, een 4-jarige en haar moeder van 18. De oudste, Natalie, heb ik altijd gereden, maar dat is het laatste half jaar niets meer van gekomen ivm haar veulen. Op de jongste, Nicole, zou ik mogen rijden, maar er is niemand die mij daarmee kan helpen. Zij staat overigens te koop. Met haar ben ik lekker aan het rommelen a la Emiel Voest. De bak is alleen nu zo drijfnat dat ze alleen los kunnen.
Afgelopen zomer heb ik mijn opleiding Bedrijfskunde afgerond, momenteel werk ik bij een groothandel in dierenbenodigdheden.
Meer informatie en fotos volgen nog wel een keer, als de computer thuis weer verbinding kan maken.

Groetjes, Miranda

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 12:08

hey,

welkom, zoals je dus al hebt gemerkt bokt is verslavend.
Ik ben Maaike, 14 jaar (bijan 15), ik heb geen eigen paard maar ben van plan er wel een tje te kopen dit jaar nog. Ik rijd nu 9 jaar paard, heb op 3 Friezen geredenw aarvan er eentje beleerd. Sinds 2 maandjes rijd ik op een lieve maar errug pittige welsh/arabier merrie van 8 jaar. Ze kan niet zonder haar broertje en houd dan ook errug van steigeren Boos!

Hey ik heb trouwens op de manege een hackney kleine maat verzorgd maar is plotsleing verkocht Boos! :
(

-Maaike-

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 12:09

Hoi, waarom heb je hulp nodig om op de jongste te rijden? Is die nog niet ingereden>? Je zou les kunnen nemen of zo. als je wilt weten wie ik ben, kun je in mijn profiel kijken.

Miran

Berichten: 4455
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-01 12:24

Ze is zadelmak, ik heb er vorig jaar zomer een keer op gezeten en iemand anders drie keer. Daarna is ze naar een trainer gegaan om verder betuigd te worden. Omdat ik zelf geen ervaring heb met jonge paarden, wil ik er iig iemand bij hebben. Ik zou wel les kunnen nemen, maar omdat ik zelf aan het zoeken ben naar een paard zou dat maar voor een paar weekjes zijn.

Groetjes, Miranda

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 14:06

Hoi plaatsgenoot!

We haden al een beetje kennisgemaakt via PB, maar hier komt 'ie nog effe:
Ik ben dus Sonja, 30 jr. oud/jong (op maandagochtend meestal oud, op zaterdag vaak jong, gek he?) en ook ik woon samen in Alphen.
Wij hebben een Fjord en een KWPN'er, Milena (9-jarige merrie) en Leonardo (8-jarige ruin)
We rijden allebei western, maar ik wil me ook nog wel eens vergrijpen aan een stukje dressuur en een sprongetje.

Ik werk vier dagen per week, en gebruik die vijfde dag graag om in het bos te gaan rijden (A'dam) of langs het strand (Langevelderslag).

Afijn, waar ik sta wist je al, dus zijn we al aardig compleet. Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar jouw toekomstige paardje, dus misschien kunnen we tegen die tijd eens wat afspreken?

Grtz!

Marin

Berichten: 230
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-01 16:23

welkom zou ik zeggen (doe ik ook) *LOL* *LOL* *LOL* maarre toffffe site is dit he??!!!!! Haha!