aan mijn ponys uiterlijk helemaal niks. aan haar gangen al helemaal niet. en karakter niet. alleen zou ik wel willen dat ze met een buitenrit wat minder bang was. en met dressuur iets meer naar beneden lopen. oja en ze mag nog wel iets groeien verder is mijn pony voor mij helemaal perfect
Silence
remy mag wel een iets kleiner hoofd, en ze mag in de winter wél wát minder wintervacht.. het is net een wasbeertje, en jolieke, mag wel wat vriendelijker zijn met aansingelen
mijn paard is mishandeld geweest en ik zou graag de gedachte in haar koppie willen veranderen, ze kan uit het niets in paniek raken en heeft een hele tijd nodig voor ze iemand vertrouwd. ze heeft een super karakter dat heeft haar leven gered.
kasper mag wel wat langere benen en minder robuust (jaja mooi woord ) verder is ie perfect wat betreft karakter enzo
loes mag wel wat meer met dr hoofd naar beneden lopen en een rustiger karakter hebben, minder snel opgefokt etc. wat betreft uiterlijk is ze heel mooi.
dus eigelijk heeft kasper wat loes niet heeft en anders om
Mijn paard zou ik graag zonder artrose willen zien... en een paar jaar jonger, dan kan hij nog veeeeel langer mee... Helaas zijn dat dromen en kan het niet...
Mijn paard heeft een afwijking aan haar achterhand, wat nooit meer beter wordt. Dat vind ik wel jammer, maar dat maakt haar absoluut niet lelijker, want voor mij is ze het liefste en mooiste paard van de wereld
en af en toe mag hij ook wel iets kleiner, zodat ik er wel op kan komen als ik zonder zadel wil rijden en tja, voorhet mooie zouden die littekens in zn kootholtes wel weg mogen (als veulen in prikkeldraad gezeten)
die vn mij heeft nog wel wat. hij heeft de bouw van een superspringpaard maar zal nooit hoog kunnen springen. er zit een botje verkeerd in het achterbeen. we kunnen hem opereren maar dat is 50% dat die slaagt en 50% ni ( ni geslaagd= late inslape.) maar we opereren hem niej. hij is goed in dressuur en hij kan ook nog wel over 30cm springen hoor!!!
Door zijn bouw vindt mijn paardje het nogal moeilijk zijn achterhand goed te gebruiken. Hij doet het wel, maar het zou voor ons allebei fijner zijn als dit iets gemakkelijker ging natuurlijk.
Voor mij is mijn pony'tje de mooiste ( natuurlijk zijn er zoveel dingen aan haar op te merken wat wel wat beter mag.. maar ik hou zoveel van dr, dat ik geen negatieve dingen in dr zie !! )
M'n paardje is verlost van zijn schimmel!! Hij heeft alleen nog een klein spikkeltje op z'n rechterschouder maar ik denk dat dat vlekje blijvend is want de andre vlekkies zijn al 5 maanden weg...