Verrassing op de Chat

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 23:08

Haha! zat net op de chat verschijnt Nouvel daar met de mededeling dat ik haar zou kennen.
Zit dus met een Verward achter de pc, totdat er 'fie' in beeld verschijnt.
Haha! Haha! is het dus mijn pen/mailvriendin.
Stom dat ik het niet eerder had gezien, maar goed wel erg leuk natuurlijk.
We kennen elkaar al zo'n 8 jaar ofzo naar aanleidng van een advertentie inde Ponyclub.

Nouv": ik zei op de chat 6 jaar maar dat kan niet want ik had Felix nog niet toen we begonnen met schrijven en ik heb Felix nu 7,5 jaar. Haha!

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 23:28

Hahaha, da's ook wat, dat je het niet eens in de gaten had!!haha

Ja da's waar ook! Een beetje off-topic maar,
ik kreeg 2 weken terug een brief van een meisje van 11 of ik met haar wilde schrijven.
Het geval wil nu dat ik intussen 20 ben en dat zij waarschijnlijk een oude pennyplus te pakken heeft gehad, waar ik in stond voor penvriendinnen, toen ik een jaar of 11,12 was.
Ik zal haar maar een briefje terug sturen, anders vind ik het zo zielig. Ze had pasfoto erbij gedaan enzo. Nou ja vooruit!

Groetjes van Patricia

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 15:01

wel grappig dat je elkaar zo leert kennen, en dan op bokt weer tegenkomt...
ik heb vaak pech met m'n penvrienden. de eerste was een jongen die ik in een zomervakantie in Duitsland had ontmoet. Ik was 14 jaar, en ja, vond het wel leuk om met die jongen uit Rotterdam te pennen. Maar al gauw werden het van die slijmbrieven dat ie me zo lief vond enzo (was wel erg leuk in de klas! hebben wel eens massaal een brief aan hem terug geschreven, elke klasgenoot een regel). Nou ja, uiteindelijk na ca 1.5 jaar heb ik hem doodleuk niet weer geschreven....

Dat jaar daarop kreegn ik een deens penmaatje, maar aangezien we beiden niet zo best waren in engls, hield dat ook al snel op.
Daarna heb ik nog met 2 nederlandse meisjes geschreven. die had ik op texel op de camping leren kenne, We hadden met z'n 3-en veel lol, en ook het schrijvnen was wel leuk totdat die 2 ruzie kregen (woonden vlak bij elkaar) en ik dus alleen maar negatieve dingen van hun hoorde over elkaar!

De laatste penvriend die ik heb gehad woonde ergens in het midden-oosten. Ben ik heel wat mee afgepesd door mijn oudere broer. die vroeg wanneer de kamelen over werden gevlogen (als bruidsschat).

Sindsdien heb ik het niet meer zo op penvrienden/innen.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 16:03

haha zolang hou ik het nooit vol met penvriendinnen Lachen Mailvriendinnen gaat nog wel (kheb er maar 1 maar oke!) maar voor te schrijven ben ik te lui *LOL*