Buitenrit

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-01 19:55

Ik heb vandaag een super buitenrit gemaakt! Ik was van plan om Robin lekker lang en rustig aan te poetsen, en dan lekker te gaan dressuren. maar toen ik op stal kwam vroegen Kathelijn (heeft een arabiertje, Peru) en Freya (heeft een New Forest, Bonita) of ik mee ging buitenrijden. Ze waren al aan het opzadelen en Robin stond nog lekker in de wei.
Het leek me wel leuk om mee te gaan, dus dat zei ik, alleen dan moest ik wel opschieten want Robin moest nog gepoets worden en iopgezadeld..
Dat werd dus geen lange poetsbeurt vandaag...
Snel uit de wei gehaald, en gepoetst en opgezadeld. We konden gaan!
Ik dacht dat we gewoon een kort buitenritje gingen maken, achter over de weilanden en de zandweggetjes. maar we gingen de bossen in. (was al zoo lang geleden, durf dat namelijk niet alleen) het was zo gaaf. We zijn ongeveer 2 uur weg geweest en onderweg een grote tak en 2 boomstammen tegen gekomen, dus ook nog even lekker gesprongen. Robin vond het super leuk en het enigste wat hij nog kon was draven en het liefst galoperen. Hij was wel erg moe toen we terug kwamen, dus heb hem nog even goed uitgestapt en toen even lekker losgelaten in de buitenbak. Hij ging rollen, en normaal kan hij niet echt helemaal "om" rollen, maar vandaag was het gelukt, en hij lag echt te kijken van "huh? wat heb ik gedaan!?" hij was echt super lief vandaag en ben weer eens heel trots op hem. Want ook het "enge" weggetje was NIET meer eng. (oké we waren ook wel met 2 stoere merrie's!) Lovers

_________________
Ik zou willen dat je altijd in de wei bleef staan,
Ik heb je nou eenmaal nodig in mijn bestaan

Robin, ik hou van je!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nathalie op 2001-08-13 19:59 ]</font>

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 21:14

Ik vind het echt heerlijk om af en toe buiten te rijden.
Echt leuk dat Robin zo braaf was.

gillian

Berichten: 4421
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 21:50

hee nath,
fijn dat ie weer gewoon braaf is!!
lekker zo ff het bos in, heb ik 1 keer gedaan met nico maar voorlopig doe ik dat maar ff niet.... Knipoog
oeds is ook altijd wel braaf buiten Haha!
toedeledoki
gillian