aaaargh...........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-01 14:41

Gisteren eidelijk de sneeuw weg. In een hoera stemming omdat ik mijn rijbewijs BE had gehaald. Na twee weken toch eens een drafje proberen met Mersedess. In stap liep ie goed. Na 1 rondje draf weer hardstikke kreupel. Ben afgestapt, heb de hele avond gejankt. Ben zo bang dat we nooit meer kunnen rijden. Ik had ook geen zin meer om Ozabel te doen, stel dat ook zij nog steeds kreupel was. Wim heeft haar gelongeerd en zag niets. Geloukkig maar. Ze moet maar gauw onder het zadel komen dan kan ik weer rijden. Hoop dat Mersedess een beetje op gaat knappen. Hij is zooooooo lief en geweldig. het is niet eerlijk! Ben ook niet naar me werk gegaan, ook daar is het klote. Ben bezig met een nieuwe functie, maar dat duurt allemaal zo lang.....
Mijn winterdepressie gaat nog niet echt over.....

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 14:46

he jeetje toch. Wel vervelend hoor dat ze kreupel is. maar wel optimistisch blijven hoor.

Te gek dat je geslaagd bent voor je Be. daar kun je toch heel trots op zijn. Ik zou het wel willen.


Dus kop op!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 14:46

nou meisje toch! He, wat zit er toch in de lucht?! Probeer inderdaa maar snel om Ozabel onder het zadel te krijgen, misschien kan dat je wat troosten! Ach en werk..................(laten we het daar maar niet over hebben!) Ik heb je trouwens een mailtje gestuurd hoor!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 15:02

Hey,
Ken dat gevoel wel, dat heb ik echt ELKE keer dat Jopie ietsjes minder happy kijkt. Ben zo bang dat ik de moeilijkste beslissing moet nemen. Stel dattie nu weer hoefkatrol krijgt.... Ik denk er maar niet aan. Nu heb ik 'm nog en nu kan ik dus nog heel erg genieten van die snoet... Heb nog een vervelende araab erbij, dus ik heb straks nog genoeg te doen (als Joop er niet meer is). Dat is toch wel het eindpunt, als hij niet meer goed loopt, en het blijkt NOG erger te zijn, dan is het einde Joop. Dat lijkt me zo vreselijk moeilijk, maar ja, tot nu toe is het elke keer toch wel goed afgelopen...

Wat heeft je paard dan? Het afscheid nemen is heel moeilijk (heb al eerder een paard weg moeten doen), maar het went wel. Je moet jezelf aan kunnen kijken en zeggen dat je gedaan hebt wat kon. En vaak is het niet veel, helaas...

Laudine

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-01 18:28

jeetje puck wat balen voor je.
wel knap van je b-e die moet ik ook nog halen Boos!