van 3 mensen les in 1 uur!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

van 3 mensen les in 1 uur!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-03 20:29

We hadden vandaag weer clubles en er bleek dat er maar 1 commandant was voor 3 groepen. Eigenlijk is hij geen commandant maar hij neemt eens in de 2 weken de les van zijn zoon over, maar hij geeft mij priveles dus wist ik hoe hij les gaf. Met 12 in een les, de kleinste een A en de grootste waren D-ers, niet echt handig dus. Na ongeveer 10 minuten kwam onze commandante, die nam onze les (4 personen) en de les van de kleintjes (4 personen) over. Ze werd na ongeveer 10 minuten gebeld en moest opeens gaan, had het heel druk. Toen nam een vader het maar over, hij geeft ons ook springles dus hij heeft wel genoeg ervaring. Van hem hebben we de overige 40 minuten les gehad, veel achterelkaar gereden (iets wat we normaal bijna nooit doen) omdat we veel verschillende niveaus hadden. A-L1, B-B, B-L1, C-B, D-B, D-L1 en 2x D-M1.
Ik moest eigenlijk de hele les voorop en dat is een goede oefening omdat het nu erg verzameld moest omdat ze het anders niet bij konden houden. Haike liep ook best wel lekker. Na de les nog even travers geoefend, ging ook al best goed!!
Morgen nog priveles, zaterdag moet ik werken en dus waarschijnlijk geen tijd om te rijden want moet ook al vlecht en zondagochtend wedstrijd!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 20:51

Jeetje, dat is nogal wat! Waar waren de mensen dan die normaal gesproken lesgeven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 21:01

zo dan, je kan in ieder geval niet zeggen dat er geen afwisseling was!