Gemeet met Gamble

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Gemeet met Gamble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-03 12:26

Ik kwam er pas achter dat ik Gamble kende van vroeger toen ik nog manege-meisje was. Haha! Na wat heen-en-weer gePB hadden we gisteravond afgesproken, ik vond Gamble in 1 keer en het baasje kwam er ook al vlug aangelopen.
Gamble is wat wilde haren kwijtgeraakt sinds ik 'm ken, maar tijdens het longeren voor de les kwamen ze spontaan weer terug *LOL* Ik zei al, doe je ook aan vrijheidsdressuur, dat zijn prachtige caprioles Haha! . Malloot paard.

Ik heb trouwens ook voor het eerst IRL een american saddlebred gezien, rank paard zeg. Die liep daar ook in de bak.

Daarna heb ik naar de les van Desiree en gamble gekeken. Ging best goed Jullie mogen best een lesje hoger

Ik heb ook nog foto's gemaakt, maar de flits was voor 1 paard (eeehhhmmm voor het vrouwtje wat erop zat Lips are sealed ) erg eng dus het zijn er niet zo veel. Verdrietig

gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 17:06

Hoi allemaal.

Mijn aller eerste meeting was erg gezellig, wat is de wereld toch klein. Plaats je een bericht over je onbegrepen paard, krijg je een pb terug of hij op manege reigersburgh staat in Waddinxveen. Daar staat hij dus ik weer gevraagd naar het verhaal erachter. Blijkt dat ze een heleboel jaren geleden Gamble een keer per ongeluk verwisseld heeft voor Harry een manegepaard. Iedereen in de stress over dit levensgevaarlijke paard. Snel weer omwisselen dus. Dus een meeting afgesproken om de rust himzelf Schijnheilig (behalve met longeren want dat haat hij) te bewonderen. Zelfs tijdens de foto's met flits deed hij geen stap verkeerd. We hebben ons zeker niet van onze beste kant laten zien (het was erg druk en gingen een B 0 proef oefenen, dat werd dus een zooitje ) maar braaf was hij zeker. Deze les is een echte beginnersles en ik gebruik hem om te werken aan de basis, de rest van mijn lessen zijn wel een stuk verder qua niveau.
Foto's komen eraan omdat ze toch nog wat te donker zijn en dus even bewerkt moeten worden.
Nu nog een afspraak maken om haar paardje te komen bewonderen voordat ze naar Venendaal vertrekt.
Groetjes Gamble

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-03 19:20

Helemaal vergeten te zeggen dat het idd heel gezellig was! Wist niet dat het je eerste meeting was, had ik mooi de primeur Tong uitsteken Knipoog
Ik had de invulflits niet aangezet omdat dat vrouwtje bij voorbaat al begon te zeggen dat haar paard overal van schrikt (beest was de goedheid zelfmaargoed....).
Kom idd snel een keertje bij Omar kijken (en rijden)!