gisteren naar de welsh keuring geweest!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
frenske
Berichten: 94
Geregistreerd: 06-06-01
Woonplaats: berkel en rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-01 09:43

hai hai allemaal


nou gisteren met lonneke en mij zus naar de welsh keuring geweest. ging allemaal allen niet zo makelijk. want we waren nog aan het zoeken naar een voorbrenger en toen zagen we vaneens nummer 3 lopen in de ring dus wij vragen of wij er ook niet bij horen in die rubriek zeggen ze ja je moet er nu bij gaan lopen. maar we waren niet eens om geroepen of gezegt dat we in de ring moesten. en toen moesten lonneke en mij zus samen de merrie met veulen voor gaan brengen. maar ja hadden wij nog nooit gedaan ook waren we nog nooit op de welsh keuring geweest dus wisten niet precies wat we moesten doen maar op het eind hebben wel nog weel een 2de premie gekregen. en voor de rest van de dag hebben we lekker naar allemaal mooie paardjes gekeken. joost had trouwens ook erg mooie paardjes bij zich.

het was een geslachte dag kan ik zeggen dus.

xxxxxxxxxjes fren

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 10:15

Een geslachte dag??? bedoel je niet een 'geslaagde' dag *LOL* sorry moest even...

Maar eh leuk dat jullie toch een 2e premie in de wacht wisten te slepen, ondanks dat jullie geen voorbrengerservaring hadden, knap hoor!