Lekker wakker worden vanmorgen.*nou niet dus*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Lekker wakker worden vanmorgen.*nou niet dus*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-03 21:44

Kom ik van morgen beneden .Loop de keuken in en zie de plaat van de papegaaien kooi op de prullenbak staan.Ik nog zo van nou pa is vroeg bezig(kwart voor 8).Staat me pa in de tuin en zegt van ik heb een slechte mededeling voor je.*ik dacht nog van nou 1 van mijn parkieten zal door leggen*
Ik:wat dan.
Hij: ja 1 van de papegaaien is dood.
Ik:ja hoor dat meen je niet.
Hij: ja echt waar het is robby.Kijk maar daar ligt hij(netjes in een doosje)
Ik wist even niet waar ik het zoeken moest(heb geen traan gelaten maar het deed me wel iets)ook al heb ik al helemaal geen band gehad met hem en al helemaal niet met die andere.
Ik nog ijskoud vanmorgen van had liever gehad dat die andere had gegaan.Is een vervelend beest die gilt en herrie maakt en waarvan je die snavel nog niet eens van aan mag raken.
Had het natuurlijk niet mogen zeggen maar robbie was al 7 jaar bij ons en al iets van 19 jaar bij mijn tante dus leuk vond/vind ik het niet.
De huiskamer is nou best leeg ookal is er maar 1 kooi weg en me ma en ik snappen er eigenlijk niks van gister zat hij nog te kroelen met mijn ma en zei hij nog gedag naar me als ik binnen kwam en dat is nu niet meer.DAt mis ik wel.
Waarschijnlijk(althans wat wij denken)is hij aan een hart stilstand gestorven want hij zat gelukkig vredig op de bodem van zijn kooi.Nee hij lag niet hij zat ook echt gewoon.Daar ben ik wel blij om.

Robbie veel vlieg plezier bij je gaaien vriendjes.


Sorry voor het lange verhaal maar kan er nu nog niet over uit dat het allemaal zo hard kan gaan en zijn.

Bedankt voor het lezen alvast.Groetjes Ilona

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 00:07

ooh wat erg, veel sterkte

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 00:34

Ach, wat zielig. Voor een papegaai is dat nog niet eens zo oud toch? Gelukkig heeft hij zelf blijkbaar niet geleden maar je zal hem best wel missen. Een papegaai is toch wel een heel aanwezige vogel.

Sterkte.

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 00:48

ooh wat rot nou
heel veel sterkte

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 00:57

aaah, sneu zeg! Sterkte

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-03 10:27

Voor een papegaai is dat zeker niet oud.Die beste kunnen zelfs wel 80 worden.Ik zal hem zeker wel missen.Nu ook dan kom je in de huiskamer en daar wordt niet eens gedach tegen je gezegt.Das wel ff slikken.Maar ik ben blij dat hij niet geleden heeft en dat hij vredig gestorven is.