Zooltje verloren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Zooltje verloren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 13:23

Stella staat, zoals sommige wel weten, na een bezoek aan Utrecht op zooltjes om zo de druk van het lichaam gelijkmatig te verdelen op de hoeven. Dat is wel een superoplossing, alleen nu is er nogal iets raars gebeurd...

Kim, Stella's baasje, belde mij eergisteren op met de mededeling dat Stella linksvoor haar zooltje verloren was! Het ijzer zat er nog gewoon onder, evenals een paar restjes van het zooltje. Het zooltje zelf was onvindbaar.

Wij bezorgd: zou ze nog wel kunnen lopen? En nee hoor, er was niets mis. Ze liep niet onregelmatig, kon nog steeds hard door de bak scheuren (voor zover dat mogelijk is) en liep gewoon nog heel braaf. Wij snappen dus echt niet wat er nou is gebeurd en hoe ze dan het zooltje, maar niet het ijzer heeft kunnen verliezen. Iemand ervaring met dit??

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 13:25

mmm ik weet het niet, wel raar...

Charaz

Berichten: 24292
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 18:52

Vreemd dit zooltjes zitten toch ook onder het ijzer vastgemaakt?

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-03 22:43

newforestlover schreef:
Vreemd dit zooltjes zitten toch ook onder het ijzer vastgemaakt?


Ja dat is ook zo. Er zitten wel resten van de zool onder het ijzer en dat bungelt er heel zielig uit. We begrijpen er niets van.

Overigens, ik heb vandaag op de weg gereden en daar ook op gedraafd en ze liep nog helemaal goed, dus onregelmatig loopt ze er niet door.