Eerste keer van haar af gevallen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sannuh

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Nijmegen-Lent

Eerste keer van haar af gevallen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-03 20:31

Niet de eerste keer dat ik van een paard afviel hoor(haha ongeveer de 10e keer Haha!) maar wel de eerste keer dat ik van Pirouette af viel Lachen
Mijn broer en ik hadden er eerst ff uitgebreid gepoetst en toen ging ik rijden, tenminste dat was de bedoeling...Ik stapte op en ze bleef heel rustig terwijl ze zondag en maandag gelijk weg schoot, maar toen we achterin de bak kwamen schoot ze ineens weg, de vorige keer was ze daar ook al een beetje schrikkerig, maar nu lag er dus een zadel op waar we nog niet mee gereden hadden. We gingen er vanuit dat het goed pastte want de vorige eigenaar was er bij geweest toen et gepast werd..nou niet dus!! Toen ze weg schoot raakte ik een beetje uit balans doordat et zadel schoof en toen sprong ze opzij en knalde ik eraf..op me buik..eerst kreeg ik geen lucht maar dat viel allemaal gelukkig mee...kheb nou alleen een beetje schaafwonden op me buik en knieƫn en een beetje pijn aan me elleboog en morgen zal ik wel spierpijn hebben maar gelukkig viel et mee. Pirouette was ook wel een beetje geschrokken en ondertussen hing et zadel onder der buik maar ze bleef gelukkig niet aan et rennen Lachen Nou dan moeten we maar op zoek naar een zadel dat wel helemaal goed past...Haha!

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 21:03

tja eens moet de eerste keer zijn...
maar dat wordt wel snel een ander zadel denk ik Haha!
btw. ik rijdt nu 6 jaar en heb er onderhand al wel 60x naast gelegen denk...

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 19:53

benneton schreef:
tja eens moet de eerste keer zijn...
precies Haha! hoop dat je verder niks bezeerd hebt Verward

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 20:14

jep vallen kan soms pijnlijkzijn Verward heb dat ook al vaak gehad rij nu 5jaar en ben alzo veel keer gevallen dat ik de tel ben kwijt geraakt Knipoog