Vandaag met Shadow in het tuig gelopen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-01 17:18

Hoi!

Vandaag zijn Iris en ik heel vroeg naar Shadow gegaan en nadat we hem gepoetst hadden, hebben het tuig om gedaan (we zijn hem aan het beleren voor de kar) eerst weer de bak in (dat hebben wij al een paar keer gedaan) en geoefend met sturen, stoppen en weer verder gaan...

Hij luisterde vandaag vrij goed, dus ik zei dat wij wel een stukje buiten konden proberen. Nou tis een wonder, buiten luisterd hij vrijwel perfect!! Echt het was zo leuk, oortjes erop en hij sjouwde wel door *LOL* Er kwam een auto aan van achteren die hij dus niet kon zien, toen schrok hij wel een beetje, maar het enige wat ie deed was een 'hupsje' maken met zijn kont *LOL* Lovers
Ik heb er een paar foto's van gemaakt, die zet ik zometeen op bokt, kunnen jullie meegenieten van ons succesje Lovers

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 18:39

ik denk dat hij wil leren en dat ie daarom zo enthousiast is! Ik denk, nee, ik weet zeker dat hij voor de kar leuker gaat vinden dan rijden. Dat zie je gewoon.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 18:45

hoi
ik denk ook dat ie er grote lol in zou hebben als ik dit zo lees
leuk hoor! hopelijk gaat alles goed en heb de foto's ook gezien die zijn ook wel stof (stoer en tof door elkaar)