zieke geest!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-03 22:54

Eentje zit er 'snachts opgesloten in de andere stal.Die andere is niet altijd op het erf.Gaat vaak een rondje om in Heiloo }> Hij is hem vermoedelijk wel tegengekomen op weg naar de uitgang want ik heb deze hond 's nachts wel te keer horen gaan.Ik dacht dat het de krantenjongen was en dat vermoeden werd bevestigd doordat er 's ochtends geen krant in de bus zat.Helaas is het denk ik die gek geweest!Ik denk wel dat hij zich het lamlazerus geschrokken is,want deze hond kan heel goed uit het niets opduiken,en zoals een van de agenten zei:Het is te hopen dat de hond gedaan heeft waar hij voor aangenomen is Vork

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23450
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 23:27

gatverdamme, je moet er toch niet aan denken dit is echt te walgelijk voor woorden!
Ik hoop dat ze die engerd snel oppakken.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-03 23:28

Dat hoop ik ook.Dan kan ik tenminste rustig gaan slapen.

Barb

Berichten: 12084
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 23:32

getsie ik word helemaal misselijk, dit is echt een zieke geest Misselijk

spokey zijn Web en smook nog helemaal in orde?

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-03 23:37

Ja hoor!Webster zo wie zo want dat is een mannetje *LOL*,en het is alleen die oude merrie die hij te pakken heeft gehad.Ik denk dat hij het bij die andere 2 ook geprobeerd heeft,maar die zijn niet zo makkelijk.Sound is echt een scheetje en blij als ze aandacht krijgt!Had hij maar een ander geprobeerd want er staan er wel 1 of 2 waar hij toch problemen mee krijgt als hij daar wat mee probeert!Die vent is gewoon hartstikke ziek.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 00:00

Kan je niet ervoor zorgen dat je de honden in de buurt van de paarden hebt die risico lopen? dus dat je ze aanlegt ofzo? met een touw of ketting... misschien even vervelend voor de honden maar dan kunnen ze wel die gestoorde te pakken nemen!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-03 00:33

Ik kom net van buiten van het hooi voeren en heb de honden nu alletwee gewoon los laten lopen.Het risico is dat ze met z'n tweeen op route gaan door het dorp.

Jet

Berichten: 12001
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 00:53

Ik meen me te herinneren, dat ze afgelopen zomer iemand betrapt hebben met zijn broek op zijn knieën bij een shetlander bij ons in de buurt. Misschien wel dezelfde zieke persoon.
Ooit lang geleden, toen ik Crocus nog had, liepen ze dag en nacht in het land, en toen is er iemand in het land in de weer geweest met een stok. Bij Crocus ( een Gelderse merrie van 1.60 m.) en bij een Welsh pony. Heel erg als je zoiets meemaakt, veel sterkte en ik hoop dat ze hem te pakken krijgen!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-03 01:00

Ik heb de veeartslaten kijken naar Sound en gelukkig was er binnenin niets beschadigd,alleen aan de buitenkant.Ik liep toch niet erg lekker buiten vanavond.Nou ja, de honden lopen nu allebei los(Sint Bernard en een middelgrote kruising) maar ik hoop dat hij gewoon lekker thuisblijft die vuillak!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 01:10

Jeetje ik hoop het ook !

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 06:15

Hier heb ik dus ook geen woorden voor he! Wat een viespeuk zeg! Kan hij gewoon niet naar een hoertje gaan inplaats van een paard die zich zowieso toch al niet goed kan verweren. Arme Sound, ik hoop dat ze zich snel beter voelt!

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 08:25

PhiaBink schreef:
Wat erg zeg. Je zou bij "het beest" het zelfde moeten doen, alleen andersom. Heb je geen hengst op stal toevallig Haha!

Je heb van die alarmplaatjes, weet niet hoe die dingen heten, die je op alle staldeuren kan doen. Gaat er een staldeur open, dan gaat er een hele harde sirene af. Dit alarmsysteem heeft een stal waar ik heb gewerkt, werkt heel goed.


Ik denk niet dat dat de oplossing zal zijn. Sound wil zelf nog welleens zijn box openmaken.

Smook had niks maar die is ook niet zo vriendelijk op stal.

Ik had vroeger dat verhaal van die andere stal welleens gehoord en toen dacht ik altijd dat het een sterk verhaal was. Zoiets doe je toch niet.
Blijkbaar wel dus. Misselijk

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 09:00

ik word gewoon misselijk als ik eraan denk ............
dit kun je je toch gewoon niet voorstellen
soms zijn paarden toch ook veel te lieve wezens hoor, ze zouden 'ns flink die achterbenen moeten gebruiken!!!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 10:34

Dit maakt me zo kwaad! Diegene is gewoon echt ziek! Boos!
Ik hoop dat ze hem pakken, en van mij mag dierenleed velen malen harder bestrafd worden dan nu het geval is!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 11:01

baaaah, ze moeten echt zn zaakje eraf hakken als ze hem krijgen Boos!
Ben blij dat wij op stal een waakhond hebben waar écht niemand langs komt (behalve de bekenden) als het hek dicht zit!
Succes ermee, hoop dat ze hem te pakken krijgen en die arme merrie Scheve mond

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 14:42

Tjesus... arme Sound, krijg je dat op je ouwe dag nog even te verduren!! Hoe gaat het nu met haar? Is ze erg van streek?

Het moet toch iemand geweest zijn die niet bang voor paarden is en er toch wel enigszins wat vanaf weet, die ook niet bang voor honden is, of weet hoe hij jouw honden moet benaderen.... Ga je bijna denken aan iemand die wel eens op stal is geweest... eng hoor. Hopen dat ze die idioot snel pakken.

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 15:04

laat die merrie maar ff een flinke mep achteruit geven!bah zeg wat eenviezierik Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

tibetaan

Berichten: 67
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 15:50

Jeetje FlairS, wat vreselijk. Het idee al dat zo'n smeerlap aan je lieve paardje komt! Walgelijk, het is te hopen dat hij snel gepakt wordt en dan met naam en toenaam in de krant zetten!!!!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-03 00:32

Mieke schreef:
Tjesus... arme Sound, krijg je dat op je ouwe dag nog even te verduren!! Hoe gaat het nu met haar? Is ze erg van streek?.

Sound is een paard dat niet gauw van streek is gelukkig.De hond is hij wel tegengekomen op de terugweg want ik heb hem 's nachts vreselijk te keer horen gaan.Hopelijk is hij zo erg geschrokken dat hij het voortaan wel uit zijn hoofd laat.Als hij dan maar niet weer verder op route gaat om zijn slachtoffers te zoeken. Verward

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 00:51

Erg eng, van dit soort zieke mensen.

Ik hoop echt dat je honden die creep wat aan doen.
(hoe was dat verhaal van die sint bernhard ook al weer? Cool )

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 09:32

Dat je geen sloten op alle deuren wilt plaatsen ivm brand, dat kan ik wel begrijpen. Maar is het geen idee om vooraan bij de weg een hek te plaatsen dat op slot kan? En de honden los laten lopen op het erf 's nachts? Of zijn die ook weer niet zo waaks dat ze echt een vreemde grijpen? Dan toch maar een paar Rottweilers aanschaffen...

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 14:28

Oh bah.... Heb hier eigenlijk geen woorden voor, zo onbegrijpelijk dat het voor mij is.
een hek voordat je het erf op komt is misschien een optie? Dan hoef je de stallen niet af te sluiten, en bij brand of iets anders kunnen ze ook niet direct de weg op rennen!
Hoe dan ook, sterkte hoor, lijkt me dat je niet rustig meer slaapt dan.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-03 14:35

Dat hek is er ,maar daar klimmen ze zo overheen!En anders komen ze gewoon door de bakken aan de achterkant.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 14:41

&#$^*&@#^(*)#@*^#%!!!!!!!! Misselijk Misselijk Misselijk

Dit overtreft werkelijk alles. Wat moet je toch een zieke geest hebben om zoiets te doen! Echt triest. Ik hoop dat die arme Sound er niets aan overhoudt en dat ze bij een evt. volgende keer (hopelijk komt die nooooooit) flink achteruittrapt, dat zo heel die vent impotent geschopt wordt…

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 14:44

Gedver, ze moeten die man uh... Extreme duivel *LOL* Volgende keer moet ie een keer flink worden getrapt Haha!