Mijn zoontje op Dusica in de bossen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dusi

Berichten: 750
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Ravenstein

Mijn zoontje op Dusica in de bossen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-03 12:50

Komt mijn buurvrouw aan de deur; haar hond is weggelopen in Herpenduin. Of wij van plan waren om in de bossen te wandelen? Nou, eigenlijk wilde ik mijn oudste zoon een beetje laten wennen aan Dusica (en ongedraaid natuurlijk Pling ), maar dit is dus wel belangrijker.
Mijn man en de jongste omgepraat om een lekker stukje te gaan wandelen. Met hond en paard natuurlijk.
Dus op naar de stal. Paardje gepoetst en opgezadeld en aan het lijntje meegenomen. Ze was al een paar keer aan de lijn de bossen in geweest en de laatste twee keren was ze al redelijk op haar gemak.
Ik mijn zoon opgejut van 'ga er toch op' 'is goed voor haar en voor jou'. Dus voorruit, hij erop.
We zijn wel twee uur wezen wandelen, maar jammer genoeg geen Wilson gevonden.
Al met al heeft Peter zich goed vermaakt op de rug van Dusica. Hij heeft echt moeten rijden, want anders houd ze geen constant ritme aan en had ze veel meer rondgekeken.

Als er toevallig bokkers zijn die in de buurt van Herpenduin wonen? Kunnen jullie je ogen open houden voor een wit-bruine jachthond die luistert naar de naam Wilson? Hij heeft een chip.

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 13:06

Jee is de hond gevonden inmiddels?
Wel super dat het rijden zo goed ging, en lang gewandeld zeg!!

Dusi

Berichten: 750
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Ravenstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-03 09:59

Gelukkig, gisteravond is de hond teruggevonden. Hij stond aan de deur van een boerderij in Herpen te blaffen. Die mensen zijn met hem naar de DA geweest die meteen wist waar hij vandaan kwam. Vandaag kan hij dus weer lekker stoeien met onze hond.