Met Jur en Razin bij de Kossackstud gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Met Jur en Razin bij de Kossackstud gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 21:25

Gisteren heb ik nog maar een keertje gebruik gemaakt van de mogelijkheid om in een binnenbak te rijden, bij de Kossack Stud. Eerst met Jur erheen. Naast de binnenbak staan veulens/jaarlingen en dat vond Jur reuze interessant!
Maar ze was super te rijden. Het is een hele fijne binnenbak en de muziek stond ook aan in de hal, gezellig! Nadat ik Jur een half uur flink aan het werk had gezet ging ik haar terug naar stal brengen. Ik had al bedacht dat ik het ook met Razin ging proberen, in mijn eentje. Zo gezegd zo gedaan, Razin ging keurig de trailer op. Weer op de Kossack Stud aangekomen, stond ze helemaal te trillen. Ze dacht zeker dat ze weer naar de kliniek moest ofzo, dat was haar laatste trailerrit tot nu toe. Gelukkig duurde dit maar 2 minuten ofzo en was het iets leuks. Razin was erg bang in de hal en ik wilde haar eerst longeren want ik had er 2 weken niet opgezeten. Maar er was iemand aan het rijden die dat liever niet had dus dacht ik: ik ga er gewoon op zitten en zie wel wat er gebeurt. Haha!
Razin was eerst aan de hand heel druk, ze vond alles super spannend. Eindelijk kon ik opstijgen en ze ging meteen rennen. Maar ze was goed onder controle te houden en heb haar beheerst even haar frissigheid laten kwijtraken. Daarna nog even wat doorgereden maar al snel werd ze moe en kwam ik weer in het oude probleem terecht: geen looplust meer. Verdrietig
Maar toch was ik tevreden, ik reed zonder sporen of zweep en ze bleef toch goed te rijden. Ze was vooral heel fijn nageeflijk. Toen was ik klaar en gingen we weer naar huis. Was een geslaagd dagje en onze buitenbak is ook weer super dus zometeen ga ik alle paarden nog even rondslingeren! Lachen

gomir

Berichten: 25544
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 23:52

Lekker dat je even binnen hebt kunnen rijden *LOL* Heeft Razin dat ook weer even gezien Haha!
Ik ben trouwens ook blij dat de buitenbakken weer rijbaar worden Lachen Dan hoef ik niet meer naar de rijvereniging, maar kan ik lekker thuis rondsturen.

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 11:04

Leuk dat het zo goed ging!
Maar idd, de buitenbak is bij mij ook weer heel goed te rijden, gisteren weer heerlijk gereden *LOL* .