Erug warm...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-01 22:50

Vandaag heb ik de 3-jarige gereden...het was inderdaad erug warm en het wsa ook wel een beetje benauwd in de binnenbak maar omdat ik er nog maar net mee begin kunnen we nog niet naar buiten ze waren alledrie wel een beetje vervelend maar ach...het kon er mee door voor vandaag...eindelijk kan ik nu op alledrie los rijden JIPPIE...toen kwam ik thuis en hup meteen door naar het volgende knollie...daar ben ik mee naar de club geweest het was al wat koeler gelukkig heb heerlijk gesprongen...en het ging best wel goed...ik hoop dat het morgen niet zo warm is...want overdag rijden doe ik niet meer maar 4 op 1 avond gaat mij een beetje te ver (als ze nou alle 4 bij elkaar stonden maar nee hoor) en 's ochtends rijden lukt ook al niet want ik moet nog naar school ...BAH...maar dit was het weer voor vandaag...dit moest er ff uit....! Koe

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 23:02

Hihi! Ik heb lekker nergens last van gehad Door! Lekker gezond vandaag en nog ff op Dap een half uurtje verkoelend in 'dameszit' gereden met rok aan!!!

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-01 23:04

Hahaha ik zag het echt lachúh maar ja jij kon zeker lekker een buitenrit maken terwijl ik zweetend in de binnenbak bezig was...volgens mij ben ik wel 5 kilo afgevallen (goed dieet trouwens)

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 23:30

haha morgen niet zo warm?????het word morgen nóg warmer en overmorgen zelfs benauwd warm.mijn paardje heeft morgen vrij en avonds vrijdag longeer ik dr wel,want met zulke temp.en zoveel dazen is het niet leuk voor tinkie meer!

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-01 23:39

Okay ik ga morgen wel 's avonds rijden ...verdorie gaat het net zo lekker zit het weer niet mee...maar 1 voordeel van een binnenbak/sauna...er zitten geen dazen zelfs die vinden het te warm...hahaha

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 00:36

Ik kon vandaag niet anders rijden dan 's middags om 3 uur. Zag er wel een beetje tegenop, maar toen ik bij de wei aankwam stond er een onwijs lekker windje. Best wel hard, maar niet koud!
En dat was wel ff lekker,hoor! Helemaal geen last gehad van de warmte en toch nog best wel heel bruin geworden!!! Wat wil je nog meer??!!! Haha!