oliebol...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

oliebol...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-02 23:28

Haha! Haha!

Wat een etterbakken zijn die 2 shetlanders van mijn stal! Na mijn werk was ik snel naar Tica gereden, daar aangekomen zag ik al dat de twee shetties weer in de wei geglipt waren (zijn echte houdini's, ze ontsnappen altijd). Ik deed niet eens moeite om ze te vangen, want ik moest toch snel Tiek doen. Ik moest eerst een halster omdoen, ik heb de staldeur op een kier gezet (wij hebben zo'n staldeur met weefrek, die je alleen open kon maken aan de buitenkant). Stond ik nietsvermoedend met mijn rug naar de deur, hoorde ik opeens een knal, ik keek om, en zag dat de staldeur dichtgegooid was. Stond die ettershet te kijken naar mij. Ik scheldend naar die deur lopen en pogingen gedaan om die deur open te krijgen, dat lukte niet...Ik werd daar een potje pissig, stond die shet nog gekke bekken te trekken naar me, haha Clown , wat een clown. Toen rende hij naar mijn tas, die op het aanrecht stond en sleurde het de hele stal door (mijn nieuwe tas Boos! ) Uiteindelijk heb ik me met moeite op de voerbak gehesen en ben dus naar buiten geklommen. Ik heb die shet gelijk een schop onder zijn reet verkocht, wat een brutale aap. Keek hij me nog beledigd aan... Haha!

Maar ze zijn wel lief Lovers

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 23:32

*LOL* *LOL* Ik lig hier helemaal dubbel van het lachen *LOL* *LOL*
Het is heel raar maar ik zie het precies voor me .......misschien komt dat omdat ik zelf ook drie van die ettertjes heb Lovers

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-02 23:34

ik lig alleen al in een deuk om de titel van dit topic.

En na het lezen van het verhaal helemaal....

Heerlijk toch die boktcensuur? Zeer toepasselijk voor het eind van het jaar....*LOL*

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 00:09

Geweldig verhaal!
Er zijn toch van die rode horentjes op een diadeem te koop (al dan niet knipperend)... dat kan je als een knoop in een zakdoek herinneren aan hun ... tja aan hun wat? Ware aard, nee... Buien, ja! Extreme duivel

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 00:30

Haha, wat een boefjes....je ziet ze dan denken: "gna gna"!!!!!

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 11:27

Haha geweldig! *LOL*
Dan denk je: 'Dat heb ik weer" Haha
Leuk hoor shetties }>

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 11:51

whahahahahaha,
Nou bij de pony's waar ik rijd is er zo een stal en daarachter zo'n tralies en nog een deurtje en dan een andere kamer waar voer enz staat.En de boef duwt altijd met zijn snuit die schuifdeur open en dan gaat hij bix eten.Ik was dus bezig met een andere pony te poetsen wil ik even iets halen daar zie ik ineens een shet voor me bix te staan eten.Shets zijn gewoon ontdeugend , maar dit verhaal is wel erg lollig hoor Haha!.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 12:38

Hhahaha wat een fantastisch verhaal. Met shetlanders kan je gewoonweg niet anders dan een haat-liefde verhouding hebben, ik heb er zelf ook 3 Haha!
Een daarvan heeft het laatst gepresteerd mij in de kruiwagen te gooien, en daar lig je dan te spartelen en die beesten maar lachen Boos!

vinniefun

Berichten: 224
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 14:03

Ja, dat heb je met shetjes, soms zijn het meer honden/katten wat het gedrag betreft. Ik ging die van ons een keer vangen en die bleef ook steeds staan om me niet kwijt te raken en klom over een hek...
Dit slaat echt alles, blijf hopen

Gaby
Berichten: 3399
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 15:05

Geweldig omschreven ! Haha! Bij topics als dit zie ik gewoon alles gewoon gebeuren.
Wij hebben nooit een shetlander op stal gehad, wel een pony die qua formaat in de buurt kwam. Die deed alleen nooit zulke dingen.
Zo te lezen hebben jouw Shetten een grote dosis humor ...

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-02 17:28

Hahaha, die titel? Ik wist niet dat s h i t landers in oliebollanders wordt vertaald. Maarre, de shetjes hebben inderdaad een grote dosis humor Haha!. Zonder hen is het een stuk minder leuk op stal Lovers

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 19:25

Wahahaha!! Die titel alleen al!! Haha!