Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) maar het word steeds minder. 

Tot nu toe bijna altijd zonder zadel en met halstertje gedaan. Laatst voor het eerst erop met barebackpad, ik merkte dat hij dat wat vreemd vond. Dus nu gewoon grondwerk gedaan en in de roundpen met die pad op, goed aangesingeld. Eerste minuten wilde hij telkens gaan liggen om de barebackpad eraf te rollen. Ben ik even blij dat hij dat niet bij mij probeerde toen ik erop zat.
Nouvel schreef:Gaaf furst! Genieten!
Urosa, wat knap! Ziet er goed uit je filmpjes!
Boedjang, oh dat zou fijn zijn!
Noukie, hier vinden ze de cirkel ook niet fijn, is ook heel zwaar hier…
Daarom voor het erop gaan ook de bak gekozen.
Touw om de hals heb ik ook zitten denken, maar Toto was uiteindelijk zo braaf dat dat niet nodig was. Ik heb bij de eerste keren draven een pluk manen vast gepakt
[ Afbeelding ]
Blij met zijn nieuwe speeltje
ninaphilo schreef:boedjang, wat schrikken. Ik duim voor je voor een spoedig herstel!
Nouvel, dat peuteren aan de singel herken ik hier ook. Sem vindt dat aansingelen wat vreemd haha. En wat doet hij dat los draven braaf zeg!
urosa, wat knap met beide paarden!
Furst, wat vervelend die onzekerheid. Volgens mij ben je heel goed bezig met alle stapjes en zo te lezen krijg je ook hulp. Kan die persoon je niet helpen je door die onzekerheid heen te praten tijdens dat je bezig bent?
Hier wat rustiger aan met Sem. Hij mocht ook even bijkomen van dat ik nu een paar keer op hem heb gezeten. Laatst balkjes gedraafd en zelfs een mini sprongetje laten doen. Want balkjes stappen zat er niet in, dat vond hij niet leuk. Ik denk dat ik een racemonster in ontwikkeling heb, en ik kijk er nu al naar uit![]()
Vandaag geoefend met de barebackpad. We doen het verkeerd om haha, hij is al helemaal gewend dat ik erop zit, ook al eerste rondjes gelopen. Nu moet hij nog gaan wennen aan barebackpad/zadel en hoofdstelTot nu toe bijna altijd zonder zadel en met halstertje gedaan. Laatst voor het eerst erop met barebackpad, ik merkte dat hij dat wat vreemd vond. Dus nu gewoon grondwerk gedaan en in de roundpen met die pad op, goed aangesingeld. Eerste minuten wilde hij telkens gaan liggen om de barebackpad eraf te rollen. Ben ik even blij dat hij dat niet bij mij probeerde toen ik erop zat.
Daarna heel braaf in de roundpen gewerkt! Ik verwacht eigenlijk volgende keer dat hij het aansingelen en de pad helemaal normaal vindt.
[ Afbeelding ]