Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SandraWierda schreef:Hier zonder longeerlijn. In het verleden hele slecht ervaring met een lijn eraan gehad. Idd omdraaien, lostrekken en met lange lijn erachter op de kletter met mij erop![]()
Longeercirkel vind ik echt perfect voor de eerste momenten erop. Ik heb er zelf niet eentje, maar stal hier vlakbij wel, denk dat ik weer ga vragen of ik daar terecht kan, eerst paar keer longeren om dan de vervolg stappen daar ook te doen.

Haf_Woezel schreef:Vandaag heb ik Illustro als terug als handpaard meegenomen, dat was al van vorige herfst geleden. Ging super tot er in het bos ineens herashekken stonden met flapperend doek..
Resultaat.. noodrem van Illustro en mijn nagel die tot halverwege mn nagel (levend gedeelte) gescheurd is. Ik bespaar jullie de foto.
Anyway doorgegaan.. het bloed druppelde los over Woezel haha zag er niet uit. Ging verder prima. Hij was na 30 min wel murf.
[ Afbeelding ]
Daarna de sponzen opgehaald
[ Afbeelding ]
Morgen fabriceren
Haf_Woezel schreef:Super zeg! Leuke foto en goed nieuws!
Hier is intussen de zadelpasser weg, ze heeft het zadel van Woezel aangepast aan Illustro. Nuja aanpassen.. Illustro draagt boommaat wijd en Woezel “xxw” de rest was nog prima, wol zat goed alles klopte.
[ Afbeelding ]
En nu een vraagje over de sponzen..
mogen ze zo lang blijven of zou ik ze schuin doen aflopen? Ze zijn 11cm dik en bijna 20cm lang
[ Afbeelding ]
super trots!
noukie12 schreef:Haf_Woezel schreef:Super zeg! Leuke foto en goed nieuws!
Hier is intussen de zadelpasser weg, ze heeft het zadel van Woezel aangepast aan Illustro. Nuja aanpassen.. Illustro draagt boommaat wijd en Woezel “xxw” de rest was nog prima, wol zat goed alles klopte.
[ Afbeelding ]
En nu een vraagje over de sponzen..
mogen ze zo lang blijven of zou ik ze schuin doen aflopen? Ze zijn 11cm dik en bijna 20cm lang
[ Afbeelding ]
Lekker zo laten maar een kwartslag draaien, en even proberen voordat je gaat knutselen.