[volg] (drachtige) Welsh cob merrie Magic

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

YWC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-26 11:09

Saul schreef:
Begin nu zooo benieuwd te worden wat er in zit, ik denk zelf gewoon bruin of zwart met niet veel aftekeningen. Vader heeft volgens mij geen aftekeningen, en moeders ook niet bijster veel.

Met een valk vader heb je 50% kans op een veulen met crème-gen (valk, smokey black of palomino) hé

Ben ook wel benieuwd wat ze aan het bakken is

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-26 11:57

YWC schreef:
Saul schreef:
Begin nu zooo benieuwd te worden wat er in zit, ik denk zelf gewoon bruin of zwart met niet veel aftekeningen. Vader heeft volgens mij geen aftekeningen, en moeders ook niet bijster veel.

Met een valk vader heb je 50% kans op een veulen met crème-gen (valk, smokey black of palomino) hé

Ben ook wel benieuwd wat ze aan het bakken is

Ohh dan hoop ik stiekem toch nog even verder op een leuk kleurtje :P

Hier helaas de dekbon nog steeds niet binnen ..
Wel ingeschreven bij het WPCV ze zeiden daar dat het wel goed kwam en geen directe haast had.

Verder doet ze het prima, ik merk nog niks in haar gedrag, vandaag zit ze op 266 dagen, dus toch nog wel een aardige poos te gaan.

Ook nog geen tietjes gelukkig, ik ben mezelf nu natuurlijk flink in aan het lezen en lees toch wel veel spannende dingen :=

Afbeelding

Afbeelding
Ze ligt wel steeds vaker, maargoed dat doet mijn oude taart ook, zodra de zon schijnt gaat ze lekker liggen. En geef ze eens ongelijk.

Ben wel heel erg blij met de foto waar ze zo dicht bij elkaar liggen, want normaliter vechten ze mekaar de tent nog steeds wel eens uit..