Het is er wel een met karakter geloof ik haha! De boef!
@dierenfan jeetje gelijk 2 nieuwe zadels... nou ja, dan weet je maar zeker dat het nu goed zit.
Heerlijk beeld zo 2 van die dikbillen
Hier een tijd aan het tobben geweest. Voor de kerst er opgezeten met mn les wat super ging, dus dacht lekker in mn vakantie dat verder op te pakken. Maar hij was ineens kreupel. Ik dacht iets van verstapt of zo, aangezien er niet echt iets te vinden was.
Na 5 weken opeens stokkreupel. De smid kon gelukkig gelijk komen en er kwam een zweer uit waar je u tegen zegt. Hij "siste" gewoon
Vanaf dat moment liep hij gewoon weer helemaal goed! Waarschijnlijk al die tijd al die zweer gehad, ook gezien de grootte, maar door de sneeuw misschien weer even "on hold" gezet. Hij had tot die tijd ook geen warme hoef of zo.
Je kan gewoon je vinger er insteken zo groot, dus nu zit er steeds een gaasje in om te voorkomen dat er steentjes of zo in komen.

Vorige week is de osteopaat geweest en hij zat (zoals verwacht) flink vast. Hij was weer lekker losjes daarna
Vandaag er weer voor het eerst opgezeten. Hij was heel braaf, maar wel even vergeten hoe het stuur werkt
Toen een stalgenoot even voor hem uit ging lopen, liep hij braaf mee. Een klein rondje van pion naar pion gestapt en steeds even halthouden ging toen super. Ik heb het daar even bij gelaten. Beter kwaliteit dat kwantiteit
maar helemaal herkenbaar. Hoofd heen en weer, spaanse pas uit narrigheid, uit het zadel proberen te trekken. Ik werk zelf met haar aan de hand nu we weer wat mogen (het rijden laat ik lekker nog even aan dochter over) maar ze is overduidelijk als ze iets lastig vind.