Over tandartsen gesproken ik moet dringend een afspraak maken voor mijn tandencontrole.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
petraaken schreef:Poeh, als hij zo'n afdruk heeft nagelaten moet dat een fikse trap geweest zijn.![]()
Over tandartsen gesproken ik moet dringend een afspraak maken voor mijn tandencontrole.
Mars schreef:Neee Joyke toch!
Komen er dan nu toch wat Terror trekjes boven?
Duhelo schreef:Stukje stroomdraad in zijn manen vlechten
Mars schreef:Dat koppie![]()
Ooo hij wordt echt stout he nu, en helaas is ie ook nog eens heel slim
Neon schreef:Het is zo een heerlijk beest ook… kijk dat nou staan![]()
Dit wil iedereen toch gewoon hebben
Ayasha schreef:Neon schreef:Het is zo een heerlijk beest ook… kijk dat nou staan![]()
Dit wil iedereen toch gewoon hebben
vandaag ze eerst binnen gehaald en dan gevoerd. Dan blijft meneer braaf achter de draad.
![]()
(Hij breekt uit naar de poort zeg maar)
Morgen toch draadje er bij.
Kwa koppie zie je toch het Welsh bloed terug vind ik. Terwijl dat toch ver weg zit. Maar ik zie er toch wat Welsh hoofdje in. Beetje kort, klein neusje, kleine oortjes en dan dat brede voorhoofd..
Als je je bedenkt dat ik mijn handen niet meer kan vast pakken als ik mijn armen rond zijn nek sla heeft ie echt een klein hoofdje.
Het hangt ook wel van de houding af. Vooral op de laatste foto zie ik er wat Welsh in. Op de andere zie ik Rêve er in en dat verontrust me.
En nog erger is dat iedereen denkt dat Rêve aan een merrie aan het werken is.![]()
Neon schreef:Ik gun je gewoon een slurfje eraanhou je maar vast aan de positiviteit
Neon schreef:Whoeps… ezelke… het is wel fijn dat je het zo goed aan kunt zien komendraakje … ben bang dat hij toch wel wat van mams weg heeft zo met die mening van hem
![]()
Wat poedersuiker dat dat die twee klantpaarden over je heen gedenderd zijn… die dingen gebeuren helaas soms… en dan zijn het soms echt het lompe ongeleide projectielen… hoop dat je niet al te blauw bent… enig idee waar de merrie van schrok? Of is het een gevalletje een blaadje zei hoi of een takje kraakte?