Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cemlys schreef:tine10 schreef:Op 21 september is er weer een WE wedstrijd in Onstwedde.
Waar kun je hier info over vinden?
annikavolder schreef:ik meld mij ook even hier. Ik heb vorige week mijn 3e clinic gereden van Ton Duivenvoorde en dat ging heel fijn. Mijn paard kijkt echt nergens naar en doet alles super. we kunnen bijna alles al in galop ( we rijden zz-z dressuur dus kan goed verzamelen en hij wisselt heel erg makkelijk) `
Ik ga me opgeven voor de wedstrijd in Starnmeer in oktober, denk in WE1.
Que trail lijkt mij in galop met vliegende wissels echt veel makkelijker dan via draf/stap maar WE 2-3 ( ook met vee werken) dat kunnen we echt nog niet....
dus we gaan lekker kennismaken met deze tak van sport.
Ik las dat je muziek mag meenemen voor je proeven. Is dat verplicht? of kan je ook gewoon op een muziekje van de organisatie rijden? en hoe doen jullie dat met muziek? laat je iets samenstellen zoals een kur, passend bij je dressuurproef? Ik vind het nogal wat om dat meteen te laten doen als ik eerst nog moet kijken hoe alles gaat op zo een wedsrijd en welke klasse ik wil gaan doen enzo...
en qua oufit wil ik om te beginnen maar gewoon in een beige rijbroek en mijn donkerbruine dressuur jasje starten. Maar ik ben wel heel beneiwud naar jullie outfits!