*negeert voor de zoveelste keer de rode letters
*
Er is hier en daar wat veranderd op Nicky’s stal sinds gisteren. Gisteren zagen stalgenoten een wolf bij de schapen van de buren lopen. Dit komt wel erg dichtbij nu
Gelukkig heeft de stal snel gehandeld en de pony’s bij de rest van de kudde gezet. Nicky staat eigenlijk apart samen een andere Shetlander, maar nu lijkt het de veiligste optie om ze in de kudde te laten lopen.
Ik vind het allemaal wel erg spannend, brengt toch wel aardig wat stress met zich mee. Het lijkt erop dat wandelen, iets waar we zo van genieten, ook niet meer gaat. Althans, het voelt ook niet meer bepaald veilig. Misschien dat we het bij korte rondjes houden dichtbij stal/de bosrand. Veel kilometers maken zit er niet in en daar baal ik wel van, maar we maken er het beste van. Ik geniet elke dag van haar en ik hoop en bid dat dat lang zo mag blijven

Vandaag heb ik Nicky gewassen, ze is een grote stofwolk dus voor heel eventjes was ze weer een beetje stofvrij

Helaas heeft ze een wondje op haar achterbeen, geen idee wat de oorzaak is. Ook goed schoongemaakt en wat honingzalf erop gesmeerd. Hopelijk geneest het snel!
Spoiler:

Verder ziet ze er goed uit, ik bof maar met zo’n ontzettend lieve en knappe pony

Alhoewel, knap… misschien heb ik per ongeluk toch een lama gekocht